• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Thibaudv - Thibaud Valcke - CM 690 II

Wat lees ik hier? Nu heb ik ook een buurmannetje :p
Wat die H220 rad betreft, Als je die hangt zoals jij van plan bent, dan zit de fillport onderaan, probeer het dan maar gevuld te krijgen ;)
Maar die rad bij de H200 is toch zo ontwikkeld dat deze gewoon naast je fans komt? Dan zie ik niet direct in waarom die tegen je USB poorten zou zitten?
 
Je kan hem in elk geval in die opstelling niet vullen, je fillport zit dan van onderen. Je zou hem eerst kunnen en dan eens ie helemaal goed is op zijn plaats hangen, maar of je dat wilt is een ander punt.

Er zijn drie zaken die je kan doen:
1. je neemt er de dremel bij en doet wat metaal weg aan de bovenkant zodat het uitstekende deel ook gewoon naar boven kan naast je fans.
2. je plaatst hem van onderen. dan moet je wel je harde schijven elders kwijt kunnen en controleren dat je voeding niet lange is dan normaal.
3. je gaat voor een ander setje, je kan een andere prebuild kiezen zoals de H100i die wat goedkoper is maar niet uitbreidbaar, of je kan een simpele custom loop maken. die kosten wat meer, maar kan je ook best binnen de perken houden.
 
Bedankt voor de welkomstwensen :D

Zoals beloofd heb ik mijn processor handmatig proberen te overclocken.
Ik denk dat ik een minder goede 2500K heb, aangezien ik niet onder de 1.38Vcore geraak op 4.6Ghz (anders vaak crashes).
Nu ben ik wel blij met het resultaat: 7.12 punten in cinebench 11.5, wat tussen de scores van niet-overklokte 2600k en 3770k ligt!

Hierbij ging de processor nooit boven de 70°C, de scythe mugen 2 rev. B doet z'n werk goed.
(Dit in combinatie met 2 fans: de standaardfan en een scythe gentle typhoon 1450rpm)
 
Terug
Bovenaan