• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Thermalright CoGage True Spirit + 2x Cooler Master Excalibur

D-Cypher

New member
Tsja, over deze combi even een klein vraagje.
Ik heb hier dus te maken met thermalright fanclips.. die de binnenste montagegaatjes van een fan vastklemmen op het koelblok zoals hier te zien is

TR%20true%20spirit%20and%20MST-140%202.jpg


Maar nu heb ik met mijn blonde hoofd dus 2x de Cooler Master Excalibur besteld zonder te kijken of deze montagegaatjes wel open waren.
Er zit dus een buisje tussen om trillingen tegen te gaan zoals hier te zien is

Cooler_Master_Excalibur_02.jpg


Ik vroeg me dus af, is het slim om dan gewoon een ijzerzaagje te pakken en die buisjes te verwijderen?

Alvast bedankt voor de feedback!
 
Ja dat kan je gewoon doen, je bent niet de eerste die buisjes wegzaagt hiervoor :D

--- update ---
De garantie van de fan vervalt dan natuurlijk wel, maar fans gaan gelukkig niet zo snel kapot
 
Thanks voor de feedback! :D En ZEER snelle reactie ;)
Ik zal wel pics posten volgende week als ik alles in mekaar heb zitten :)
Is overigens ook een zeer stille oplossing voor als je echt een hekel hebt aan je luide stock fan ^^
Qua temperaturen zal het waarschijnlijk niet veel uitmaken? behalve dat je koelblok langer onder druk kan staan?
 
Dan staat hij tenminste goed onder load euhj :D!

i7 920 D0 op 3.8Ghz (181x21) met HT aan vlamt 'm goed met 78 graden na half uur primen (intel burn test krijgt 'm niet verder dan 75 graden)
Maarja, als je richt op 4.2Ghz (omdat het kan!) dan moet je toch wel wat extra centjes uitgeven :p alles boven de 70 is eig al onacceptabel voor een i7 en toen prime 'm in 30s op 82 had ging ik toch maar even downclocken xD
 
Geheugen is OCZ 1333Mhz 9-9-9-24 :eek: ik ben altijd bang dat ik die dingen bak als ik ze sneller zet.. heb een keer GPU-Ram opgeblazen en als je dan je kast openmaakt zit je ook zo van.. tsja.. laat ik maar een biertje pakken en TV gaan kijken.. volgende maand weer een nieuwe..
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B Thermalright square fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
L ThermalRight AXP-140 RT cpu cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Thermalright X-Silent 140mm fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Traxtorm Thermalright TR-360, XBOX 360 cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
R Thermalright Chill Factor 3 HighFlow Product Reviews 12
R Thermalright Chill Factor3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
T Thermalright TY-140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
M thermalright spitfire voor geforce 480 gtx Overige Koeling 1
OhTheAgony Thermalright HR-01 X HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
JYT Thermalright SI-128 se - afmetingen Overige Koeling 2
dragon_unleashed Thermalright HR-05 SLI/IFX Overige Koeling 14
Craven thermalright ifx-10 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
maomanna Thermalright V2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Killerbee Thermalright kondigt low-profile-koeler voor htpc's aan Overige Koeling 3
N Thermalright Ultra-120 eXtreme Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 31
Yil Noctua vs. Thermalright ((wie))? Overige Koeling 3
B Bestelling Thermalright Ultra-120 Extreme HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
maomanna Thermalright Ultra-120 Extreme Overige Koeling 7
R Bitspower G1/4" True Brass Advanced Multi-Link For OD 16MM (4PCS) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Tath Bitspower NEW Water Tank Z-Multi 150\200\300 (Limited Brass Edition - True Brass) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Demolisher Bitspower True silver/gold fittingen en andere nieuwe producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
Caveman cpu temp hoger dan true lucht Waterkoeling 3
vincent True?? wat bedoelen ze hier mee Overige Koeling 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan