• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The tesscase "one eighty"

Hightower

chef prutser
Hallo mensen.

Ga binnenkort een build beginnen voor mijn dochtertje.

Wordt in het begin alleen aan de case gewerkt, want de hardware komt later.
Er komt wel waterkoeling in met alleen 180mm fans en rads, vandaar de naam one eighty.

De case wordt gemaakt met plexi van 3 en 5 mm dik, met de maten 60 cm diep 50 cm hoog en 40 cm breed.

Laatst bewerkt:

Tath

Active member
Hallo mensen.

Ga binnenkort een build beginnen voor mijn dochtertje.

Wordt in het begin alleen aan de case gewerkt, want de hardware komt later.
Er komt wel waterkoeling in met alleen 180mm fans en rads, vandaar de naam one hundred eighty.

De case wordt gemaakt met plexi van 3 en 5 mm dik, met de maten 60 cm diep 50 cm hoog en 40 cm breed.

ja ja "kan ze lekker op klimmen".

Ik ben benieuwd

Gaan we volgen.

coolfris

Moderator
Forumleiding
Toen ik de titel las dacht ik eerst aan een darts thema of iets dergelijks. Ben benieuwd: volgmodus aangezet :)

Hightower

chef prutser
Update time!!

Hoi,mensen ben vandaag en gister bezig geweest met de case.

Tis wel een gemeet zeg,maar goed het is voor een goed doel.
Alleen kom ik parvum cubes tekort en schroeven,van de week maar een bestelling doen dan.
Hier wat foto's:D

Bijlagen

Tath

Active member
Ha ha ik vraag me hoe je dit doet sander "psu passend maken". Heb je er een stuk afgezaagd of zo. "grapje".

Het modders bloed stroomt lekker. :badgrin:

Hightower

chef prutser
Hallo,ben vandaag een beetje aan het denken van hoe ik de mbtray en io backplate te gaan maken.
Dus meten,meten en nog eens meten,totdat ik er achter kwam dat ik nog iets heb liggen.
En ja wel hoor,de oude case van mijn schoonvader,die in stukken ligt.

Heb daar nu de io backplate en mbtray in gebruik genomen en is best mooi,vind ik.

Nu heb ik als ware een dubbele bodem voor de kabels.

Wat vinden jullie ervan?

Bijlagen

Bovenaan