Mannozels
Active member
Na mijn vorige project wou ik wat lichters.
Het gamen komt zeker nog wel een vervanger voor maar dat moet nog ff wachten.
Ik werd een beetje naar van mijn ventilators die herrie maakten als ik alleen een film wou kijken..
Dus daar gaan we iets op vinden.
Daarnaast wil ik alles kunnen zien dus was ik als een gek aan het zoeken naar een leuke case.
Om erachter te komen dat die er niet echt is.
Na iets teveel gekwijl over de freshly sliced benchtafel van barfastic heb ik besloten om zelf een benchtafel achtig iets van smoked acryl te fabriceren, maar dan voor een mini-itx bordje.
Iemand suggesties voor goeie lijm? Ik kwam op verschillende fora chloroform tegen als lijm, en dat je dat wel kan halen bij de aphoteker... het zal mij benieuwen.
Men bestelling van highflow is al binnen maar ik zal er nog 1 moeten doen denk ik.
Ik heb al binnen:
Blauwe sleeving
Witte sleeving
Lamptron modding tool kit
Pico-power supply
Acryl plaatje
16mm black vandal switch met witte ring led
Wit 3mm hdd ledje
Nog te krijgen:
Mdpc sleeve spul
Nog te bestellen:
Mobo: ASUS E35M1-I Deluxe
Ram: Corsair 4 GB DDR3-1600 Kit
Schijf: Corsair CSSD-F60GB3-BK
Kzal binnenkort ff wat schetjes maken van men case..
De vorm heb ik al in men hoofd zitten.
Nou nog bedenken hoe ik men psu vast ga maken.
Kijken hoe en waar ik men schijfje ga monteren.
Heel misschien ga ik nog een bracket maken waarmee ik een fan erboven kan hangen voor in de zomer als het warm word. Maar dat kan altijd nog zodra het weer warm word.
Als het goed is komt morgen men mdpc pakketje binnen met sleeving, heatshrink, schroeven en cable clamps.
Fotos komen binnenkort wel!
Het gamen komt zeker nog wel een vervanger voor maar dat moet nog ff wachten.
Ik werd een beetje naar van mijn ventilators die herrie maakten als ik alleen een film wou kijken..
Dus daar gaan we iets op vinden.
Daarnaast wil ik alles kunnen zien dus was ik als een gek aan het zoeken naar een leuke case.
Om erachter te komen dat die er niet echt is.
Na iets teveel gekwijl over de freshly sliced benchtafel van barfastic heb ik besloten om zelf een benchtafel achtig iets van smoked acryl te fabriceren, maar dan voor een mini-itx bordje.
Iemand suggesties voor goeie lijm? Ik kwam op verschillende fora chloroform tegen als lijm, en dat je dat wel kan halen bij de aphoteker... het zal mij benieuwen.
Men bestelling van highflow is al binnen maar ik zal er nog 1 moeten doen denk ik.
Ik heb al binnen:
Blauwe sleeving
Witte sleeving
Lamptron modding tool kit
Pico-power supply
Acryl plaatje
16mm black vandal switch met witte ring led
Wit 3mm hdd ledje
Nog te krijgen:
Mdpc sleeve spul
Nog te bestellen:
Mobo: ASUS E35M1-I Deluxe
Ram: Corsair 4 GB DDR3-1600 Kit
Schijf: Corsair CSSD-F60GB3-BK
Kzal binnenkort ff wat schetjes maken van men case..
De vorm heb ik al in men hoofd zitten.
Nou nog bedenken hoe ik men psu vast ga maken.
Kijken hoe en waar ik men schijfje ga monteren.
Heel misschien ga ik nog een bracket maken waarmee ik een fan erboven kan hangen voor in de zomer als het warm word. Maar dat kan altijd nog zodra het weer warm word.
Als het goed is komt morgen men mdpc pakketje binnen met sleeving, heatshrink, schroeven en cable clamps.
Fotos komen binnenkort wel!
Laatst bewerkt: