• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Pink Lady

dsc0669bi.jpg

dsc0667o.jpg

dsc0668r.jpg

dsc0673cv.jpg

het gaat namelijk een andere Cooler Gebruiken want die is veel te GROOT !!
metaal plaat op maat gemaakt nu nog alleen de sata hoek er uit doen en de 24pin :) en dan gaan bekleden :D
en nog veel meer :p

Ik vindt het roze ook iets te overheersend worden het mooi van het witte gaat een beetje weg zo.
Ik zou de 2 video kaarten wit maken.
De bodem met leer zou ik met een 5 a 10 mm zitting schuim bekleden en daar dus het leer overheen doen en misschien wat knopen die dus het chesterfield bank effect zouden moeten creeeren.
Dit lost je probleem of dat het leer niet strak blijft zitten zo kun je hem aantrekken over het schuim heen.

Airflow is zoek zo die plaat aan de zijkant is denk ik overkill.
Ik zou eerder voor de kier style afdek plaat gaan van het mobo en die dus mooi wit maken dan de plaat aan de rechter (voorkant vd kast) kant

Als je toch zo'n plaat achter je drivebays wilt hebben kun je ook een stuk mesh roze verven ;)
Mesh Panel 480x480x1mm Silver en dan een roze spuitbus eroverheen. Klaar ben je. En je hebt gewoon een 'normale' airflow. Want zo gaan je graka's het echt niet leuk vinden...

Verder ziet het er al goed uit! Zou de behuizing van je H50 pompding ook voorzien van een roze accentje. En de dominator heatsinks idem. Komt er nog een DVD drive in??

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan