Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Zodra er wat bekend is op de site(ik denk rond oktober) , open ik een nieuw topic. En dan komt de rest vanzelf wel.Ik denk dat het voor de meesten nog niet te zeggen is zolang de datum nog niet vast staat.Op hun eigen forum wordt er geroepen dat het weer in april is.In april 2011 vallen 5 weekenden, waarvan er al 2 afvallen. Op 8 april is er al een evenement en 30 april is niet erg waarschijnlijk. Dus het is even afwachten tot er meer info is.P.S. van sommige mensen die nog niet op de lijst staan weet ik dat ze (weer) van de partij zullen zijn. :047:
Zodra er wat bekend is op de site(ik denk rond oktober) , open ik een nieuw topic. En dan komt de rest vanzelf wel.
Ik denk dat het voor de meesten nog niet te zeggen is zolang de datum nog niet vast staat.
Op hun eigen forum wordt er geroepen dat het weer in april is.
In april 2011 vallen 5 weekenden, waarvan er al 2 afvallen. Op 8 april is er al een evenement en 30 april is niet erg waarschijnlijk. Dus het is even afwachten tot er meer info is.
P.S. van sommige mensen die nog niet op de lijst staan weet ik dat ze (weer) van de partij zullen zijn. :047: