M MrMdemiC Waiting for a Lan 17 augustus 2010 #41 zat jij bij die radio tent of niet want daar heb ik ook iemand gesproeken dirt 2 winnaar van iets met 2 kasten aan elkaar die ook water gekoeld was Verder spreken we dan wel af op TP9
zat jij bij die radio tent of niet want daar heb ik ook iemand gesproeken dirt 2 winnaar van iets met 2 kasten aan elkaar die ook water gekoeld was Verder spreken we dan wel af op TP9
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 18 augustus 2010 #42 Nee als je naar zijn kast keek zat ik helemaal links 1ne laatste plek zat ik.
M MrMdemiC Waiting for a Lan 18 augustus 2010 #43 oow ok dan zat jij langs dat ene meidje met die mooie WC pc die grote? Dan kan ik je wel gezien hebben maar verder ook niet veel gesproken ofzo
oow ok dan zat jij langs dat ene meidje met die mooie WC pc die grote? Dan kan ik je wel gezien hebben maar verder ook niet veel gesproken ofzo
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 18 augustus 2010 #44 Klopt die meid was de vriendin van nicky aka dark viper.
M MrMdemiC Waiting for a Lan 18 augustus 2010 #45 oow ok Maar als er iets word vernomen van TP9 kom ik ook en probeer ik in de top 10 inschrijvingen te zitten
oow ok Maar als er iets word vernomen van TP9 kom ik ook en probeer ik in de top 10 inschrijvingen te zitten
MrGiorgio De Planner 18 augustus 2010 #49 MdemiC zei: zat jij bij die radio tent of niet want daar heb ik ook iemand gesproeken dirt 2 winnaar van iets met 2 kasten aan elkaar die ook water gekoeld was Klik om te vergroten... Dat was Demolisher met The Bear
MdemiC zei: zat jij bij die radio tent of niet want daar heb ik ook iemand gesproeken dirt 2 winnaar van iets met 2 kasten aan elkaar die ook water gekoeld was Klik om te vergroten... Dat was Demolisher met The Bear
M MrMdemiC Waiting for a Lan 18 augustus 2010 #50 MrGiorgio zei: Dat was Demolisher met The Bear Klik om te vergroten... Ja dat was hij met hem heb ik even zitten te praten
MrGiorgio zei: Dat was Demolisher met The Bear Klik om te vergroten... Ja dat was hij met hem heb ik even zitten te praten
Sanders Kapitein 18 augustus 2010 #51 Wouter zei: Ik heb 3 HF t-shirts Klik om te vergroten... Komt er ook nog een gelegenheid voor die polo's die tijd trg besproken werden?
Wouter zei: Ik heb 3 HF t-shirts Klik om te vergroten... Komt er ook nog een gelegenheid voor die polo's die tijd trg besproken werden?
Sw333t I Love my NUC 18 augustus 2010 #53 Kan jullie met zekerheid zeggen dat ik er bij ben, ongeacht welke datum het is.
M MrMdemiC Waiting for a Lan 18 augustus 2010 #54 ik ben het met wwwicked eens ik doe ook weer mee ongeacht de datum
D Daantjuhh14 New member 18 augustus 2010 #56 Ik kom misschien ook, maar dan wel met mn apple pc : schaamt zich : Ik draai geen windows meer namelijk. Ik zal even gaan overleggen met forseti
Ik kom misschien ook, maar dan wel met mn apple pc : schaamt zich : Ik draai geen windows meer namelijk. Ik zal even gaan overleggen met forseti
M MrMdemiC Waiting for a Lan 18 augustus 2010 #57 The_Saviour# zei: waar zal het evenement zich gaan afspelen? Klik om te vergroten... Het evenement vind plaatst in de mooi stad eindhoven in het beurs gebouw
The_Saviour# zei: waar zal het evenement zich gaan afspelen? Klik om te vergroten... Het evenement vind plaatst in de mooi stad eindhoven in het beurs gebouw
Xtrafresh It never hurts to help 18 augustus 2010 #58 Ik zal ook zeker mijn best gaan doem om er weer bij te zijn, zet me maar in het "zeker" lijstje
Freddy Administrator Forumleiding 18 augustus 2010 #59 Dat is al een leuk lijstje, gaat weer gezellig worden
Vannos upgrading....... 18 augustus 2010 #60 idd mooie opkomst vraag me af hoe ze alles weer gaan neerzetten daarzo moeten zowiezo dingen betergeregeld worden natuurlijk de case mod compo,s ( duidelijk en zichtbaar ) vermelden. en nog wel wat kleine dingetjes
idd mooie opkomst vraag me af hoe ze alles weer gaan neerzetten daarzo moeten zowiezo dingen betergeregeld worden natuurlijk de case mod compo,s ( duidelijk en zichtbaar ) vermelden. en nog wel wat kleine dingetjes