Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je PC staat hoe dan ook veilig. Ik heb nog nooit gehoord van LANs waar hele PCs of schermen gejat werden. Waar je wel op moet letten zijn kleine dingen die makkelijker mee te graaien zijn, zoals telefoons, cameras en portemonnees.
Ik heb zelf die rotzooi altijd los rondslingeren, maar het komt voor dat op een party zoiets gejat wordt.
als je wil en mee doet aan de lan heb je een bandje om, en snachts een kast pakke en dan zeggen dat je weg gaat hop das 1 pc.
maar daarvoor moet je echt lef hebben, meestal zit er ook iemand in de buurt van jou kast. er word gewoon goed opgelet en beveiliging is er zat op the party tenminste wel dus geen zorgen dat je komplete pc gejat word
bwa als er met een groep gegaan wordt, dan is er sowieso een beetje sociale controle dus ik vrees niks hoor, ik weet wel nog niet zeker of ik deze keer kom, 1,10m breedte heb je, moet ik nog ff zien of dat genoeg is voor PC + 2 22" schermpjes (net niet gadver )
idd echt veel, maar hailbaal z'n kast stond daar ook de eerste nacht, naast fris zat nog slader en flapp geloof ik en naast mij demolisher, maar idd plek zat toen , leek net of je op een onbewoond eiland zat
ik had denk ik de mooiste plek
op de hoek, tafel naast me leeg, en daarnaast Oli
tegenover de radio stand, man wat een uber lan was dat
enne, volgens mij is er afgelopen party niets van HF leden meegenomen.... denk ook niet dat ze het leuk hadden gevonden om 16man achter hun aan te krijgen
Zeker piemels,
dit lijkt me een goed moment om te zeggen dat ik behoorlijk badass ben als je me volgooit met Red Bull, niemand wil dan met ons fokken als ze die kop van me zien