Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgend jaar neem ik weer mijn Mountainmod kast denk ik weer mee
Ga daarin een 1 loop systeem maken met 2x MCP655 in serie middels EK Dual top + EK-250 reservoir.
Ik zou zeggen, hou het forum in de gaten.
Waarschijnlijk aan het eind van het jaar gonst het van de builds op het forum, omdat de eersten dan al een keuze hebben gemaakt welke richting ze op willen. Misschien raak je dan geinspireerd.
In januari zijn er mensen gestresst omdat de betalingen niet zijn bijgewerkt en omdat sommigen bang zijn dat ze niet mogen van hun ouders i.v.m. een slecht rapport.
En in februari komen sommigen erachter dat ze in tijdnood komen en raken dan ietwat in de stress. Rond die tijd hebben we vaak ook de eerste afhakers.
Nog wel even een tip:
Als je je registreert of aanmeldt, zet dan [Highflow] voor jullie naam, want dan kunnen ze ons bij elkaar zetten.
Tenzij .....jullie liever niet bij de rest van Highflow willen zitten. :107:
iedereen wil bij HF zitten, het was gewoon de meest gezellige tafel namelijk :006:
En dat was toen we elkaar voor het eerst zagen, kan je nagaan hoe dat zometeen is, een hele hoop bekenden weer zien, en een hele hoop (zoals het forum ze noemt) Fresh Meat