Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben wel benieuwd, zal voor mij de eerste keer zijn dat ik naar een LAN ga (ben namelijk geen gamer).
Maar denk dat ik me wel vermaak met builds aaien, kwijlen, loops bewonderen, de modders aanschouwen, handjes schudden, data sharen, natuurlijk mijn Sw333t showen.., support geven indien nodig en eigenlijk nog veel meer. Misschien dat ik een game wel eens wil proberen (don't be to hard on me).
Misschien een prijsje in de wacht slepen, denk dat alleen wwwicked wicked genoeg is om met een CoolerMaster Elite op de proppen te komen . Vreemde eend in de bijt, zowel pc als persoon.
Het was lache daar vorige keer, maar ik zou niet een hotel aanraden, het is fijn als je net slaapt om een golf aan lawaai door de zaal te horen komen als er weer een spontaan een 'wave' voorbij komt vanwege een 'vet cool' headshot. En die 120e die kan je wel gebruiken aan drank die jou snel doen vergeten dat je op een matje ligt.
Ps: ik ben de gast met het wookie pak en met het t-shirtje: Pain is weakness leaving the body met onzer aller held Chuck erbij en op de achterkant: Invasion USA, fouter kan het niet gewoon, geniaal shirt!