Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zeker piemels,
dit lijkt me een goed moment om te zeggen dat ik behoorlijk badass ben als je me volgooit met Red Bull, niemand wil dan met ons fokken als ze die kop van me zien
3.3 Eigen risico
Het aansluiten van een computer of andere spullen op het netwerk of stroomnet, dat beschikbaar wordt gesteld door de organisatie, is volledig op eigen risico van de deelnemer. De organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld, voor verlies, diefstal of schade aan de computer of andere spullen van de deelnemer.
bwa als er met een groep gegaan wordt, dan is er sowieso een beetje sociale controle dus ik vrees niks hoor, ik weet wel nog niet zeker of ik deze keer kom, 1,10m breedte heb je, moet ik nog ff zien of dat genoeg is voor PC + 2 22" schermpjes (net niet gadver )
Ach, ff puzzelen, dan kom je er wel. Als je die twee schermen in een schuin staande bocht zet met je kast erachter bijvoorbeeld. Ik heb het vorige keer voor elkaar gekregen om 3 24" schermen te zetten op anderhalve plek, dus het lukt atijd wel
Zeker piemels,
dit lijkt me een goed moment om te zeggen dat ik behoorlijk badass ben als je me volgooit met Red Bull, niemand wil dan met ons fokken als ze die kop van me zien
Komt helemaal goed. Ik ben lang zat om zwijgend achter je te komen staan, en na dag 1 is er waarschijnlijk niks meer over van mn ogen, dus dat wordt een mooi eng beeld.
Het probleem is zo goed als opgelost
Ik huur een hotel voor een weekend voor men ouders wegens dat ze me moeten wegbrengen we komen je daarna ophalen en dan kunnen zij dat weekend NL bezichtigen he
(Ouders omkomen hihi)
Komt helemaal goed. Ik ben lang zat om zwijgend achter je te komen staan, en na dag 1 is er waarschijnlijk niks meer over van mn ogen, dus dat wordt een mooi eng beeld.
Zal ik er dan ook maar bij komen staan?
1.90 hoog, 100kilo schoon aan de haak.... als ik door de stad loop gaan de mensen voor mij opzij, niet andersom
Moeten er voor jullie drieën maar T-shirtjes gemaakt worden met daarop iets van "HighflowBadass Security" (met als sponsor reddbull zodat Sanders zich daarmee kan volgooien. )
Moeten er voor jullie drieën maar T-shirtjes gemaakt worden met daarop iets van "HighflowBadass Security" (met als sponsor reddbull zodat Sanders zich daarmee kan volgooien. )