Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Haha, deal! Een W3520 heb ik nog niet in handen gehad, maar ik heb op 1366 al wel genoeg gedaan Als je een beetje goed geheugen hebt, en goede koeling, dan gaat 4GHz (20x200) een makkie zijn, en als-ie dat goed genoeg haalt gaan we ook eens een profieltje maken voor 4,2GHz (20x210 of 21x200). Meestal houdt daar de speling qua 24/7 OCs wel op, maar een benchprofiel voor 4,4 GHz moet ook wel te doen zijn En wat mijn mobootje betreft, het is wat armoedig natuurlijk om Asus te moeten draaien, maar Gigabyte maakt (nog) geen mATX high-end bordjes. Ik blijf ze de oren van de kop zeuren
Haha, deal! Een W3520 heb ik nog niet in handen gehad, maar ik heb op 1366 al wel genoeg gedaan
Als je een beetje goed geheugen hebt, en goede koeling, dan gaat 4GHz (20x200) een makkie zijn, en als-ie dat goed genoeg haalt gaan we ook eens een profieltje maken voor 4,2GHz (20x210 of 21x200). Meestal houdt daar de speling qua 24/7 OCs wel op, maar een benchprofiel voor 4,4 GHz moet ook wel te doen zijn
En wat mijn mobootje betreft, het is wat armoedig natuurlijk om Asus te moeten draaien, maar Gigabyte maakt (nog) geen mATX high-end bordjes. Ik blijf ze de oren van de kop zeuren