Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik wil mogelijk mijn Roccat Kone+ verkopen. Het ligt er een beetje aan wat voor muizen ik op The Party kan kopen of dat ik in de stad een andere fijne muis kan vinden. Ben toe aan verandering.Hier is een review (die ik zelf geschreven heb!): Bouweenpc.nl - Review: Roccat Kone[+]Edit: heb als het goed is ook nog 3x2GB PC3-10666 DDR3 1333MHz 9-9-9-24 geheugen van Exceleram. Gaat wel enkel als setje van 6GB weg uiteraard! Nieuw in verpakking, ooit moeten reviewen maar gecancelled.
Ik wil mogelijk mijn Roccat Kone+ verkopen. Het ligt er een beetje aan wat voor muizen ik op The Party kan kopen of dat ik in de stad een andere fijne muis kan vinden. Ben toe aan verandering.
Hier is een review (die ik zelf geschreven heb!): Bouweenpc.nl - Review: Roccat Kone[+]
Edit: heb als het goed is ook nog 3x2GB PC3-10666 DDR3 1333MHz 9-9-9-24 geheugen van Exceleram. Gaat wel enkel als setje van 6GB weg uiteraard! Nieuw in verpakking, ooit moeten reviewen maar gecancelled.