Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik heb nog te koop en dat mee gaat naar TP9:Slangklem 12MM - 20MM (7/16" - 1/2") RVS Zilver 8 keerEK-Mounting plate Supreme 775 - 1366 - 1156 1 keer13MM (1/2") T Slang verbinder Wit 1 keerPrimoChill Clip / Slangklem (1/2) kunststof UV Red 10 keerReden van verkoop is dat het allemaal een mis koop is geweest, de slang klemmen paste niet, Backplate had ik niet nodig, en T stuk heb ik vervangen door een slang recht op me Res aan te sluiten.Het is allemaal nieuw staat alleen de T stuk heb ik 1 of 2 maanden gebruikt om te vullen, maar is verder nog allemaal goed.Verder mag alles voor de halve prijs weg.
Ik heb nog te koop en dat mee gaat naar TP9:
Slangklem 12MM - 20MM (7/16" - 1/2") RVS Zilver 8 keer
EK-Mounting plate Supreme 775 - 1366 - 1156 1 keer
13MM (1/2") T Slang verbinder Wit 1 keer
PrimoChill Clip / Slangklem (1/2) kunststof UV Red 10 keer
Reden van verkoop is dat het allemaal een mis koop is geweest, de slang klemmen paste niet, Backplate had ik niet nodig, en T stuk heb ik vervangen door een slang recht op me Res aan te sluiten.
Het is allemaal nieuw staat alleen de T stuk heb ik 1 of 2 maanden gebruikt om te vullen, maar is verder nog allemaal goed.
Verder mag alles voor de halve prijs weg.