Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik ken niet alle games even goed. Daarom kom ik alleen op de volgende suggestie's.Bij FIFA 16:-voor de speler die de meeste tegengoals krijgtof-voor de speler met het beste doelsaldoof-voor de speler die qua doelsaldo het dichtste op 0 uitkomtBij CS-GO:-voor de speler met de meeste headshotsBuiten de compo's:-voor de slechtst uitziende pc-voor de grappigste pc-voor de origineelst geklede gamerMijn uitgangspunt was dat de uiteindelijke winnaar van een gamecompo sowiezo al een prijs krijgt. Misschien is het leuker om een prijs te bedenken voor de mensen die er net naast liggen. Of juist mensen belonen die eigenlijk kansloos zijn voor een compo en anders nooit een prijs zouden krijgen.
Ik ken niet alle games even goed. Daarom kom ik alleen op de volgende suggestie's.
Bij FIFA 16:
-voor de speler die de meeste tegengoals krijgt
of
-voor de speler met het beste doelsaldo
-voor de speler die qua doelsaldo het dichtste op 0 uitkomt
Bij CS-GO:
-voor de speler met de meeste headshots
Buiten de compo's:
-voor de slechtst uitziende pc
-voor de grappigste pc
-voor de origineelst geklede gamer
Mijn uitgangspunt was dat de uiteindelijke winnaar van een gamecompo sowiezo al een prijs krijgt. Misschien is het leuker om een prijs te bedenken voor de mensen die er net naast liggen. Of juist mensen belonen die eigenlijk kansloos zijn voor een compo en anders nooit een prijs zouden krijgen.