Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Dat klopt, damn dat is snel gegaan. Ik ga vragen wat er mogelijk is en zal de datum een week naar voren halen.Graag voor de 24ste aangeven of je wel of niet meegaat.@DBRichard @the_cyberspace @Ubbidude @XenoMorpH @enthernal @MrGiorgio @vincent @pLaSmA @Basje @arwin74 @MrMdemiC@Forseti @Reinoud Ramaker @iSP @stnAls we de 2 plekken die nog leeg zijn naast de highflow groep ook reserveren dan zou dat kunnen.Zelf sta ik in ieder geval mijn halve plek af, en het is nog niet 100% of ik kan komen, uiteraard laat ik het ook op tijd weten.
Dat klopt, damn dat is snel gegaan. Ik ga vragen wat er mogelijk is en zal de datum een week naar voren halen.
Graag voor de 24ste aangeven of je wel of niet meegaat.
@DBRichard @the_cyberspace @Ubbidude @XenoMorpH @enthernal @MrGiorgio @vincent @pLaSmA @Basje @arwin74 @MrMdemiC@Forseti @Reinoud Ramaker @iSP @stn
Als we de 2 plekken die nog leeg zijn naast de highflow groep ook reserveren dan zou dat kunnen.
Zelf sta ik in ieder geval mijn halve plek af, en het is nog niet 100% of ik kan komen, uiteraard laat ik het ook op tijd weten.