Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat heb ik gemeld bij de organisatie, of dat lukt is een tweede.
Ik stel nu de einddatum in dat je je tot 31 januari op kan geven, op dat moment bestellen we de kaartjes en gaan we plekken uitzoeken.
Probeer mensen te bereiken waarvan je denkt "maar die gaan toch altijd mee?" en kijk of ze nog meewillen.
Kijk ook even of het aantal plekken klopt in de startpost [MENTION=3384]DBRichard[/MENTION] [MENTION=2725]the_cyberspace[/MENTION] [MENTION=4745]Ubbidude[/MENTION] [MENTION=157]XenoMorpH[/MENTION] [MENTION=2781]enthernal[/MENTION] [MENTION=27]MrGiorgio[/MENTION] [MENTION=128]vincent[/MENTION] [MENTION=903]pLaSmA[/MENTION] [MENTION=1604]Basje[/MENTION] [MENTION=1719]arwin74[/MENTION] [MENTION=1846]MrMdemiC[/MENTION] [MENTION=973]Forseti[/MENTION] [MENTION=2375]Reinoud Ramaker[/MENTION] [MENTION=2739]iSP[/MENTION]
Er zijn nu 30 à 40 plaatsen gereserveerd in de seat selector.
Staat er in enthernal.
Ik heb nog even met de organisatie gesproken, en die zeiden dat de kaartverkoop bijzonder rap ging en dat hij niet wist of ze 31 januari gingen halen qua kaartjes. Wat doen we? Halen we de datum naar voren of houden we het zo.
Als we zeker willen weten dat heel HF dan bij elkaar komt te zitten (en dan het liefst aan een midden gang), dan moeten we niet te laat aanvragen lijkt me.
Ik kan in ieder geval zoveel laten weten dat er geen werk in de weg zit; helaas heb ik nog geen afstudeerplek weten te regelen en is het dus lastig te zeggen. Tijdens afstuderen heb ik alle tijd nodig en anders kan ik wel langs komen huppelen (ook al game ik vrijwel niet).