DBRichard Member 6 maart 2016 #82 Dus Basje en ProAce hebben beide 8 gedaan, dus MrMdediC reserveerd voor 3 dan?
M MrMdemiC Waiting for a Lan 14 maart 2016 #84 shit tering oeps fack,, ik ga nu bellen xD voor 3 mensen doe ik reserveren
M MrMdemiC Waiting for a Lan 18 maart 2016 #86 ja het is geregeld,, ookal ben ik niet veel actief hier ik heb wel gebeld iig!! Hypppeeddd!!
mixedup HighFlow Review Master 18 maart 2016 #87 netjes alles geregeld nu nog uitvechten wie bij wie gaat zitten haha
M MrMdemiC Waiting for a Lan 26 maart 2016 #88 oke voor de mensen die dit optijd lezen,, half 8 a kwart voor 8 verzamelen bij de ingang buiten voor de ribbyies,, als je nog moet pinnen meld het even dan zorgen we da we iets eerder gaan want dan moeten we een beetje omlopen!!
oke voor de mensen die dit optijd lezen,, half 8 a kwart voor 8 verzamelen bij de ingang buiten voor de ribbyies,, als je nog moet pinnen meld het even dan zorgen we da we iets eerder gaan want dan moeten we een beetje omlopen!!
ForresT Member 28 maart 2016 #91 Fotootje van de tafel boven. Gemaakt door de vriendelijke serveerster van Gauchos :icon_lol:
M MrMdemiC Waiting for a Lan 28 maart 2016 #92 Volgende keer ook maar foto's van haar maken haha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk