Homienator New member 7 april 2012 #42 Wegens dat Mactox niet is komen opdagen heb ik dus nog men 2x500GB WD's hier liggen... €50 voor beide!
Wegens dat Mactox niet is komen opdagen heb ik dus nog men 2x500GB WD's hier liggen... €50 voor beide!
Stephan---pro New member 7 april 2012 #44 Stephan---pro zei: ik heb wel interesse voor de 2 hdd`s voor 50 euro. Klik om te vergroten... ik zag net dat het de green versie was, dan heb ik jammer genoeg geen interesse .
Stephan---pro zei: ik heb wel interesse voor de 2 hdd`s voor 50 euro. Klik om te vergroten... ik zag net dat het de green versie was, dan heb ik jammer genoeg geen interesse .
M mactox New member 11 april 2012 #46 ik wil ze altijd nog wel eens komen afhalen hoor homienator ... kon gewoon niet naar de lan zonder pc of kan je ze opsturen? Ik betaal wel bij voor de transportkosten
ik wil ze altijd nog wel eens komen afhalen hoor homienator ... kon gewoon niet naar de lan zonder pc of kan je ze opsturen? Ik betaal wel bij voor de transportkosten
k.3nny Oldscool. 11 april 2012 #47 slotje svp, via dit topic geen verdere verkoop of aanbiedingen svp !