• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The marathon bass

Jup ik gebruik gewoon houtlijm. En kit daarna de randen af. hehe ik spuit de kast niet. Vind ik ook niet mooi gebruik gewoon zwart vilt ziet er mooier uit.

Het midden uitgetekent
2ypkh8i.jpg

uitgezaagt
24ozndc.jpg

Wat gebruik je juist voor af te kitten?

ik had gewoon 100 mm regenpijp gebruikt met een muurmontage eindstuk en heb geen poortruis en dergelijk en mooi strake diepe bass is veel goedkoper dan die meuk bij audiohandelaren

je koopt het bij de bouwmarkt

Hmz ja. Ik kijk eerst even bij die autozaak. Daarna kan ik altijd nog even om een stuk regenpijp. Want bij die auto zaken is het ook eerst gewoon een stuk regenpijp geweest.

Ga ook gelijk nog even kijken voor 2 of 1 luidspreker aanluiting ongeveer zoals dit.
30uz2go.jpg

Had zelf nog luidspreker aansluitingen. Heb het gelijk uitgetekent.

34dpv15.jpg

Ok tijd om de frees er bij te halen.
2ai4pxd.jpg

gaat lekker met een frees maar zorgt voor mega veel zaagsel stof :p
1yn8mu.jpg

das al 1 nu nog one
2w71hxi.jpg

Ok van de 2e heb ik even geen foto, de boven frees is er mee gestopt weet niet of hij stuk is maar hij doet het iedergeval niet meer. De rest maar gedaan met de decoupeerzaag. Heb niet de juiste groote van een cirkezaag anders had ik het daar wel meegedaan.

ok het eerste middenstuk staat voorkant dient om te kijken of het middenstuk recht staat.
xdigbn.jpg

de andere 2 staan ook. nu alleen de voorkant nog lijmen.
2r29lax.jpg

Nu ga ik de randen kitten en de luidspreker aanluitingen om zeker te weten dat er geen
air doorheen komt.

jup de meeste doen er een knoop voor het gat zodat ie niet mee word getrokken. En nu heb ik geen last van meelopende kabels rondom me sub. Het zijn schroef aansluitingen wat steviger dan de normaal tegendruk aansluiting waar je het voetje omhoog moet drukken.

Ok hij is al een eindje klaar

wat pics,

Achterkant zit er ook tegen.
etvfv8.jpg

ny614k.jpg

Draaden op de woofer aansluiting gesoldeerd
11iohg2.jpg

vy9o53.jpg

Heb de sub eerst getest op me eigen versterker van hooguit 70watt. Dus verwacht nog niet te veel. Vandaag is hij de auto in gegaan maar nog niet getest.

hier filmpje met versterker van 70 watt
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=CukSSrvDPPM]YouTube - The marathon bass[/ame]

bij dit testje is de woofer helemaal dicht. De gaten van 10cm doorsnee zijn waarschijnlijk toch te groot. als ie dicht is klinkt het stuk beter.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D bass shaker ? Electronica 6
Sw333t [GEANNULEERD] Philips AK-141 2-weg Bass Reflex speaker set Verkocht 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan