• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Ivory Tower

The%20Ivory%20Tower%20Update.jpg


Midplate fanholes:
IMG_0223%20(Custom).JPG

IMG_0224%20(Custom).JPG

IMG_0225%20(Custom).JPG


Iemand een idee om acryl op maat te snijden?
 
The%20Ivory%20Tower%20Update.jpg


Goodies!!

Een paar dagen geleden mijn pakketje van It-Service.be binnen gekregen.
Dank aan Eddy van It-Service.be!!


Hier is het pakketje:
IMG_0247%20(Custom).JPG

IMG_0248%20(Custom).JPG


Mijn HAF932 is klein vergeleken met deze doos...

De goederen in de doos zijn zeer goed beschermd door het gebruikte vulmateriaal.
IMG_0249%20(Custom).JPG


In de doos zat nog een kleinere doos met het meeste materiaal:
IMG_0250%20(Custom).JPG


In de komende updates zullen jullie wel de meeste onderdelen zien langskomen.

Als eerste aan de beurt is de montage van het reservoir.
IMG_0253%20(Custom).JPG


In plaats van de bijgeleverde klemmen te gebruiken, wordt in dit geval het reservoir door middel van Bulkhead connectoren aan de kast bevestigd.
Aan de bovenkant is een plexi fitting gemonteerd om plaats te maken voor een LED die het reservoir verlicht.
IMG_0254%20(Custom).JPG


That's it for now!!
 
Update

De vorige keer toonde ik hoe het reservoir gemonteerd zou worden.
Vandaag er maar eens aan begonnen.

Als eerste moet ongeveer nagegaan worden waar de benodigde gaten moeten komen. Dit is zeer simpel als de bulkhead-fittingen er al op zitten. Dan is het gewoon met een stift de omtrek markeren van de gaten.
IMG_0256%20(Custom).JPG

IMG_0257%20(Custom).JPG


Eenmaal alle gaten geboord, uitgevijld en bijgeschuurd zijn kan het reservoir gemonteerd worden.
In onderstaande foto’s heb ik het reservoir omgekeerd gemonteerd zonder het te beseffen…
IMG_0258%20(Custom).JPG

IMG_0259%20(Custom).JPG

IMG_0260%20(Custom).JPG


Naast de gaten voor het reservoir zijn er ook twee gaten voorzien voor de aansluiting van het CPU-blok.
IMG_0261%20(Custom).JPG


Lamptron FCT: Review
Aangezien in mijn build: The Ivory Tower redelijk wat fans gebruikt zullen worden zat er een probleem aan te komen. Mijn huidige fan controller: Scythe Kaze Master, heeft maar 1A per kanaal. In mijn build heb ik gepland om 4 fans per kanaal te plaatsen. De Kaze Master zou dit waarschijnlijk niet aangekund hebben daarom de keuze voor een sterkere fancontroller. Er zijn maar weinig fancontrollers die 30W aanbieden met een redelijke hoeveelheid kanalen. De keuze was dus simpel: Lamptron FCT.

IMG_0262%20(Custom).JPG

De FCT komt in een mooie simplistische zwarte verpakking die met plastiek folie beschermd wordt.
Op de voorkant is natuurlijk de productnaam en een foto van het product te vinden. Daarnaast worden een paar hoogtepunten van de controller opgenoemd:
- 6 kanalen
- CNC faceplate
- 30W per kanaal
- Automatische en manuele controle
En had ik al gezegd dat het een touchscreen betreft?

IMG_0263%20(Custom).JPG

Aan de achterkant vinden we nog wat meer uitleg over de FCT evenals specificaties en de inhoud van de verpakking.
Specificaties:
- Afmetingen: 148.5mm x 42.5mm x 64.5mm
- Schermafmeting: 118mm x 31.5mm
- Vermogen: 30W per kanaal
- Aantal kanalen: 6

IMG_0265%20(Custom).JPG

Even later blijkt dat de buitenverpakking slechts een omhulsel is voor de echte doos welke zwart is uitgevoerd. Op deze doos staat niets buiten de merknaam: “Lamptron”.

IMG_0266%20(Custom).JPG

IMG_0267%20(Custom).JPG

Als we de doos open maken treffen we de fancontroller met de bijhorende spullen aan.

IMG_0268%20(Custom).JPG

- 6x 3 Pin fankabels
Het is zijn de fankabels zoals iedereen wel kent. Jammer genoeg zijn deze niet zwart gesleeved wat uiteindelijk wel zou mogen maar waardoor de prijs weer omhoog zal gaan. Een minpuntje dat ik voorhad is dat één van de fankabels besmeurd was met olie of iets dergelijks. Dat had eigenlijk niet gemogen aangezien er bij mijn weten geen olie aan te pas komt bij het fabriceren van de kabels.

IMG_0269%20(Custom).JPG

IMG_0270%20(Custom).JPG

- 6x Temperatuursensoren
Hier hetzelfde minpunt als bij de fankabels: niet gesleeved al is de witte kleur van de kabel veel beter dan het geel, zwart en rood.

IMG_0271%20(Custom).JPG

- 1x Jumper
Deze jumper dient om het alarm aan en uit te zetten. Indien het alarm ingeschakeld waarbij de jumper gemonteerd is dan is er een geluidssignaal te horen indien de temperatuur van 70°C overschreden wordt of wanneer één of meerdere fans niet draaien wanneer er voltage geleverd wordt.

IMG_0272%20(Custom).JPG

- 4x zwarte schroeven
Het is mooi dat Lamptron aandacht heeft besteed aan het leveren van zwarte schroeven. Metaal kleur steekt anders toch af tegen de zwarte controller.

IMG_0273%20(Custom).JPG

- 1x zwart doekje
Touchscreen betekent vingerafdrukken maar daar heeft Lamptron ook een remedie voor gevonden. Met dit doekje krijg je gemakkelijk de vingerafdrukken van het scherm.

IMG_0274%20(Custom).JPG

IMG_0275%20(Custom).JPG

IMG_0276%20(Custom).JPG

- 1x Lamptron FCT
De voorkant is met de CNC-gesneden uit geborsteld aluminium. In dit geval is gekozen voor de zwarte uitvoering omdat deze het best past bij de huidige build. Op de voorkant staat: “Lamptron Touch” in witte letters.
De voorkant is van zeer hoge kwaliteit zoals te zien is op de foto’s.
Achter de voorkant zijn de dubbele PCB’s te zien die voor de aansturing van het LCD en de fans zorgen.

IMG_0277%20(Custom).JPG

Aan de achterkant zijn de 6 kanalen te zien evenals de molex-aansluiting en de aansluiting voor de temperatuursensoren. Het PCB ziet er zeer netjes uit zonder slordige soldeerresten etc… Aangezien ik geen elektronica-expert ben ga ik ook niet uitgebreid over de elektronica spreken.

IMG_0278%20(Custom).JPG

De interface:
Bij het opstarten van de fancontroller blijft het LCD kaal op 2 dingen na: een aan/uit-knop en een knop om de brightness aan te passen. Eenmaal op de aan/uit-knop geduwd krijgen we een overzicht van de 6 kanalen van waaruit we verder de kanalen kunnen aanpassen. Indien we een kanaal selecteren door bijvoorbeeld op FAN 3 te duwen komen we in het volgende menu.

IMG_0279%20(Custom).JPG

In dit menu zijn er verschillende dingen te vinden. Een RPM aanduiding, temperatuur, een krachtspercentage etc… Met de schuifbar aan de onderkant kan de snelheid van de fan aangepast worden. De werking ervan werkt op zich relatief goed om waarden “ongeveer” in te stellen. Niet dat het echt nodig is om te kunnen kiezen tussen 51% en 52% maar ik had wat moeite om de controller echt op 100% of op 0% te krijgen. In plaats daarvan staat het soms op 97% en 8% als je er weinig moeite in steekt. Dit verandert niets aan de werking want de fan gaat toch voluit of werkt niet in respectievelijk beide gevallen.
Naast de schuifbar zijn pijlen te vinden waarmee je kunt overschakelen van fankanaal. Helemaal rechts is een knop te vinden om terug naar het hoofdmenu te gaan. Rechts boven is de temperatuur te vinden afkomstig van de temperatuursensor die bij het kanaal hoort. Door even op de temperatuur te duwen kan geschakeld worden tussen Celsius of Fahrenheit.
Links boven is het toerental te vinden. Het toerental kan eventueel veranderd worden in voltage door er weer op te drukken.
Links onder kan je respectievelijk een M of een A vinden welke staan voor Manual of Automatic. Dit geeft aan op welke manier het huidige kanaal beheerd wordt. De automatische stand geeft de mogelijkheid om het kanaal op een bepaald percentage te zetten. Naast het percentage kan ook een temperatuursgrens ingesteld worden. Eenmaal de temperatuur boven deze grens gaat, gaat het kanaal op 100% totdat de temperatuur weer onder de grenswaarde is.
Ik heb zelf nog niet de mogelijkheid gehad om dit uitgebreid te testen.

In de onderstaande video kan je zien hoe de fancontroller zich bedient. Let wel: Aangezien de fancontroller los staat schoof deze altijd weg als ik iets wou selecteren. Soms moest ik dus een aantal keer duwen voordat het werkte.

Concurrentie?
Er zijn relatief weinig fancontrollers die veel vermogen hebben. Lamptron heeft het grootste aandeel hierin met hun groot aanbod. Andere merken zoals Sunbeam hebben ook een fancontroller met gelijkaardige specificaties maar zeker niet met dezelfde looks. De FCT heeft meer mogelijkheden dan de gemiddelde fancontroller zonder dat het een grote meerkost wordt. Ander controllers zoals de Aquacomputer Aquaero 5 hebben meer mogelijkheden maar het goedkoopste model daarvan kost ongeveer evenveel als de FCT(~60EUR) maar heeft echter geen display. Wil je een display dan mag je ongeveer het dubbele daarvan neertellen. Voor sommige mensen is dat het waard, voor anderen dan weer niet.

Samenvatting
De Lamptron FCT is naar mijn mening een zeer goede fancontroller. Het heeft veel kanalen met genoeg vermogen waardoor je veel mogelijkheden hebt. Het voordeel is ook dat het geen uitstekende knoppen heeft die in de weg zouden kunnen zitten. Het scherm is zeer goed leesbaar in verschillende richtingen. De interface werkt naar behoren alleen werkt het touchscreen soms wat tegen, of misschien ligt dat aan mijn dikke vingers? Een ander negatief puntje is dat de bijgeleverde kabels die niet gesleeved zijn.
Al bij al is deze Lamptron FCT een zeer goede aankoop als je een uitgebreide fancontroller zoekt voor een beperkt budget.
 
The%20Ivory%20Tower%20Update.jpg


Update: Yes, I'm f*cked

Ik ben maar eens begonnen met het uitzoeken hoe ik de pompen zou moeten plaatsen. Het gemakkelijkst zou dit zijn:
IMG_0296%20(Custom).JPG

Dit zou ervoor zorgen dat ik weinig speciale tussenstukken zou nodig hebben omdat de ingang van de ene pomp recht voor de uitgang van de andere pomp komt te staan.

Vanuit een andere hoek:
IMG_0297%20(Custom).JPG

Als er nog een tweede radiator met fans zou bijhangen dan zou ik de pomp er op die manier niet tussen krijgen omdat die te lang is in die richting. Dus de pompen worden op identieke wijze gemonteerd maar verbonden met 90° connectoren.

Maar dan komt het volgende:
De bulkhead connectoren steken al relatief ver uit. Maar erger is de lengte van de voeding. Ik zit de hele tijd met 16cm lengte in mijn hoofd terwijl mijn voeding 18cm lang is. Wat blijkt dus, ik heb geen plaats om de tubing naar de "kelder" te leiden. De 18cm lengte wordt aangegeven met de rolmeter.
IMG_0300%20(Custom).JPG


So Yes, I'm f*cked.

Op het moment heb ik nog niet al te veel ideeën om toch de tubing naar de kelder te krijgen. Een mogelijkheid zou gewoon een kleinere voeding kopen zijn zoals de AX750 die 2 cm kleiner is.
Een andere mogelijkheid die ik in het begin vermeden heb is om de voeding gewoon verticaal te laten hangen in de drivebays. Dit zou betekenen dat ik de harddrive-kooi zou moeten weg doen. Normaal kan ik de HD's dan wel in de kelder kwijt.

Als iemand andere suggesties heeft, post ze dan hier!!
 
The%20Ivory%20Tower%20Update.jpg


Kleine update:

Als oplossing voor het plaatsgebrek voor de PSU:
IMG_0321%20(Custom).JPG


Even wat aan het spelen met de pomp-setup:
IMG_0309%20(Custom).JPG


Lichtjes verbeterde lay-out:
IMG_0320%20(Custom).JPG

Hierbij heb ik meer plaats voor andere dingen.
Ik heb ook gemerkt dat de Primochill LRT tubing een kleinere radius kan maken dan de Tygon die op de foto aanwezig is.

Massive flow!!
IMG_0318%20(Custom).JPG


 
The%20Ivory%20Tower%20Update.jpg


Long Time No See

Eindelijk heb ik nog eens na lange tijd een update voor jullie.
Het heeft zo lang geduurd vanwege het tijdsgebrek tijdens het schooljaar en in juli had ik stage.

20120827_133050_HDR%20(Custom).jpg

Ik heb de window uitgesneden om wat licht op de zaak te schijnen...

20120827_133116_HDR%20(Custom).jpg

In het begin was het de bedoeling om met veel schroeven te werken. Ik ben daar een beetje van af gestapt om het wat strakker te krijgen.
Dus dan heb ik een groot deel van de schroefgaten weer toe gedaan.
20120827_133153_HDR%20(Custom).jpg


En jammer maar helaas, mijn GTX280 begint me in de steek te laten:
20120810_104545%20(Custom).jpg


In principe zou er een lading Plasti Dip komen om de zaak wat kleur te geven...
 
The%20Ivory%20Tower%20Update.jpg


UPDATE

Oké, even over de grafische problemen die ik ondervonden heb.
De enige methode waardoor ik nog kon spelen was door de clocks van de GTX280 van 607 naar 550 MHz te verlagen. Dit resulteerde dan dat ik BF3 op low moest draaien om toch ietwat deftige FPS te halen.
Ik ben dan maar gaan zoeken achter een vervanger. Oorspronkelijk was het idee om een GTX660 Ti te kopen, maar toen ik een EVGA GTX680 van nog geen 2 maanden oud tegenkwam, heb ik deze maar gekocht.

20120826_141054_HDR%20(Custom).jpg

De kaart is ietsjes korter dan de GTX280 maar is koeler, stiller en natuurlijk veel sneller.

Ook probeer ik mijn Plasti Dip te bestellen maar niemand lijkt hierbij deftig te antwoorden. Daarnaast hang ik vast aan de leveringen waarvan de eerst volgende pas binnen 2 weken toekomt in de Benelux.
Voordat er met kleur kan begonnen worden moeten een paar dingen worden afgewerkt.

Aan de achterzijde was nog een opening waarvoor ik reeds een plaatje had uitgefreesd uit restanten van het sidepanel.
Dit heb ik eerst even vast gemaakt met wat JB Weld.
20120905_181257%20(Custom).jpg


Daarna was het noodzakelijk om de opening tussen het plaatje en het chassis toe te maken. Om het wat makkelijker te laten verlopen heb ik langs de andere kant een papiertje dubbel gevouwen en in de opening gestoken. Dit voorkomt dat de epoxy zomaar kan weglopen voor uit te harden.
20120905_181303%20(Custom).jpg

20120905_181317%20(Custom).jpg
 
Build from Scratch

The%20Ivory%20Tower%20Update.jpg


! REVIVAL !

Het is bijna meer dan twee jaar geleden dat ik hier nog gepost heb, laat staan een update geplaatst hebt.
De reden is simpel: tijdsgebrek vanwege mijn studies.
Twee jaar later en ik ben twee Masters rijker en dus afgestudeerd.
Dit maakt dat er eindelijk wat tijd vrijkomt (voor ik begin te werken natuurlijk :D).

Tussendoor heb ik wel wat verder gewerkt aan de case, maar ik had onvoldoende vooruitgang om een deftige update te plaatsen.

Het begint dus bij het zoeken naar een oplossing voor het front van de case, meer specifiek de opvulling van de lege drivebays. Het eerste plan was dus om de drivebaycovers van Lian-li te herbruiken en zo één geheel te vormen met het front. Het ging echter niet simpel zijn om deze perfect te positioneren. Tweede probleem was dat ze om een duistere reden enorm moeilijk pasten tussen de opening in het front.
Op basis hiervan dacht ik dan gewoon om het front helemaal toe te maken met uitzondering van twee plaatsen voor de FCT en een DVD drive ofzo...
Alleen was ik niet overtuigd dat het achteraf er deftig zou uitzien. Het was bijna onvermijdelijk dat er nog zichtbare oneffenheden zouden zijn. Ik heb toen beslist om gewoon onder andere een opmaat geplooid aluminium stuk te bestellen met dezelfde afmetingen van het originele front.
Na wat passen bleken deze stukken moeilijk te passen en moesten ze enorm aangepast worden.
Dit vanwege mijn onkunde bij aanvang van de build. Hierdoor is het chassis niet helemaal loodrecht met alle gevolgen vandien. Nu, ik had helemaal geen goesting om verder te knoeien en om dan achteraf vast te stellen dat de mankementen toch zichtbaar zijn.

Ik ben toen gestart met het tekenen in AutoCAD van een nieuwe case die gelijkaardig is qua grootte. En op basis van deze afmetingen heb ik dan bij Aluminiumopmaat een hele resem profielen en andere stukken besteld.

De profielen die het nieuwe chassis moeten vormen + extra's:
2014-07-18%2011.08.54%20(Custom).jpg


Het bovenpaneel en onderzijde van de case van waarop het chassis wordt opgebouwd. Ik heb dan ook voor een dikte van 3mm gekozen zodat het absoluut niet plooit.
2014-07-18%2011.06.20%20(Custom).jpg


Het chassis wordt in eerste instantie chemisch bevestigd (verlijmen met epoxy) omdat dit toelaat alle profiel correct te positioneren. Daarnaast is het ook veel stabieler in de zin dat je er geen kracht moet opzetten om het te bevestigen. Bij een mechanische bevestiging riskeer je dat je tijdens het aanbrengen van de popnagels onderdelen doet verschuiven met als gevolg een scheef chassis (cfr aanvang build). De popnagels worden pas aangebracht als de epoxy helemaal is uitgehard en dienen dus als bijkomende zekerheid.
2014-07-23%2011.53.15%20(Custom).jpg

2014-07-23%2011.53.39%20(Custom).jpg
 
Update

The%20Ivory%20Tower%20Update.jpg


In de vorige update is de bouw van het chassis aan bod gekomen.
Sindsdien is er al redelijk wat vooruitgang geboekt.
Het begint meer en meer op een case te lijken :D

Om te beginnen is het frontpaneel gemaakt op basis van zetwerk van Aluminiumopmaat, enkele hoekprofielen, epoxylijm en een hoop plamuur- en schuurwerk. Hier te zien met het voorlopige bovenpaneel.
2014-08-09%2017.56.54%20(Custom).jpg


Spijtig genoeg bleken de afmetingen van het bovenpaneel niet zo goed te kloppen met wat ik opgegeven had.
Het verschil mocht dan wel slechts 1mm bedragen, het was toch goed zichtbaar vergeleken met het frontpaneel.
2014-08-09%2017.57.06%20(Custom).jpg


Het paneel mooi passend te krijgen door te schuren, zou enorm veel tijd en moeite kosten. Daarnaast zou het achteraf waarschijnlijk zichtbaar zijn. Dus heb ik voor oplossing 2 gekozen:
2014-08-10%2011.15.08%20(Custom).jpg

2014-08-10%2011.38.13%20(Custom).jpg


Achteraf is het een kwestie van verlijmen met enkele verstevigingen en terug plamuren zodat het weer mooi egaal wordt.
2014-08-13%2019.03.51%20(Custom).jpg


Na veel schuren en na het bevestigen van enkele beugels, krijg je dus zoiets:
2014-08-30%2009.39.14%20(Custom).jpg

Verdere afwerking zal pas op het einde komen aangezien 'afgewerkte' stukken weer beschadigd geraken tijdens de werken. Anders blijf je bezig...

Gisteren is ook het achterpaneel geplaatst. Toen heb ik vastgesteld dat er toch iets van scheefstand in het chassis zit:
2014-09-01%2010.37.45%20(Custom).jpg

Het is gelukkig nog te verhelpen door het achterpaneel correct te monteren. Naar het einde toe zal het achterpaneel dus vast gemonteerd worden zodat het chassis in de juiste vorm blijft.

Ik heb dan ook eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle andere onderdelen eens in de case te plaatsen om een idee te hebben hoe het uiteindelijk er uit gaat zien:
2014-09-01%2010.24.07%20(Custom).jpg

2014-09-01%2010.25.09%20(Custom).jpg

Ruimte genoeg dus voor de voeding die vooraan komt te zitten.
Wat betreft de radiatoren ben ik er nog niet uit hoe ik deze ga monteren.
Zelfde manier als bij de eerste versie, of meer richting wat TATH doet.

Verder is ook de bestelling van Highflow toegekomen:
2014-08-27%2013.47.39%20(Custom).jpg

2014-08-27%2013.48.34%20(Custom).jpg


Wat bevat de doos:
- MountainMods motherboardtray
- Lian-Li PSU Bracket
- lollipop

Motherboardtray in elkaar gezet:
2014-08-31%2011.00.04%20(Custom).jpg


Spijtig genoeg zal ik het achterpaneel van het motherboardtray niet kunnen gebruiken, maar dat was al voorzien.
Het is ongeveer even breed als de case. Dit zou betekenen dat ik een hoop moet gaan zagen in het chassis. Daarnaast zou ik dan weinig ruimte achter het moederbord hebben om kabels weg te stoppen. Aangezien dit nu al problematisch is bij mijn HAF932, offer ik liever die 120mm fan op en plaats het geheel meer in het midden.
2014-09-01%2010.29.57%20(Custom).jpg


Measure twice, (hopefully) cut once!
2014-09-01%2011.16.45%20(Custom).jpg

2014-09-01%2011.21.40%20(Custom).jpg
 
The%20Ivory%20Tower%20Update.jpg


Nadat de contouren van het moederbordpaneel aangeduid waren, was het dus tijd om de zaag boven te halen.
Vergeleken met de frees die ik vroeger gebruikte, is dit toch veel gemakkelijker/beter hanteerbaar. De frees was moeilijk te beheersen en je moest opletten dat je niet doorschoot...

2014-09-01%2017.20.05%20(Custom).jpg

2014-09-01%2017.20.27%20(Custom).jpg


Nu was het de bedoeling om het originele paneel zoveel mogelijk na te maken. Dit paneel had een flens die naar binnen geplooid was. Bij deze ben ik dus aan de slag gegaan om het zelfde te bekomen.

2014-09-01%2017.46.36%20(Custom).jpg

2014-09-01%2017.48.01%20(Custom).jpg


Zoals je ziet is de flens nog niet recht.
HAMMER TIME!!
Met als resultaat:
2014-09-01%2017.52.52%20(Custom).jpg


Spijtig genoeg had ik geen rekening gehouden met de materiaaldikte waardoor de onderdelen niet correct op elkaar pasten.
No fit:
2014-09-02%2011.02.37%20(Custom).jpg


Er was een blijvende offset tussen de gaten die niet op te lossen was.
2014-09-02%2011.02.48%20(Custom).jpg


Opnieuw terug plooien en weer correct plooien zou enorm moeilijk worden om een degelijk resultaat te verkrijgen. Ik heb toen maar beslist om de flens te verwijderen. Misschien dat ik achteraf de opening nog opvul...
2014-09-02%2011.18.17%20(Custom).jpg


Met montage van het motherboardtray:
2014-09-02%2011.36.10%20(Custom).jpg

2014-09-02%2011.46.11%20(Custom).jpg


Nu heb ik jullie mening nodig.
-Op bovenstaande foto 'zweeft' het motherboardtray voor het paneel erachter. Normaal gezien was het mijn bedoeling om dit gelijk te laten komen met dit paneel. Dit zal er wel voor zorgen dat links het paneel ook meer naar voor komt waardoor misschien nog maar 1 cm tussen dit paneel en het zijpaneel zit.
-Nu staat het paneel achter het motherboardtray tot helemaal achteraan de case. Als je dan weet dat op die schuine zijde het reservoir gemonteerd wordt, vrees ik dat het reservoir half over het moederbord zal hangen. Dan lijkt het nogal op elkaar gedrukt allemaal. Optie 2 (zie onder) lijkt me dan beter. Meer plaats voor het reservoir en het moederbord. En ook meer plaats voor kabels. Alleen wordt de ruimte voor de voeding dan kleiner.

2014-09-02%2011.45.26%20(Custom).jpg


Wat is jullie mening?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
X thermaltake tower 900 pomp Bracket Advies Waterkoeling Setup 3
Slader ITX tower Gallery & Build Logs 9
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
W led strips voor the tower 900 Cases en Modding 5
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
F [Radiator] Obsidian Series® 650D Mid-Tower Case Waterkoeling 4
M Phanteks Enthoo Primo (Full tower, standaard 2 x 480 Support...) :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
Sw333t [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower (gemod, casemod "siNAS" Verkocht 20
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower for Mini PC Black Verkocht 6
J Kleine tower geschikt voor waterkoeling Cases en Modding 0
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
X Tower Heist 04-11-2011 Films / Movies 4
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
X [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
J Fractal Design Arc Midi en Mini Tower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
coolfris XSPC H2 Tower Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
kier LiLi Tower Gallery & Build Logs 147
M5rvii Cooler Master Elite RC-310-PWN1-GP Midi-Tower - white/pink HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
Bullus [cpu koeler] Tuniq Tower 120 Extreme HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan