hier een overview shot hoe het er nu nog uitziet..
pffffffffffff,
ik heb men nieuwste pakketje van freddy binnen..
jeej! ik alles uitpakken in elkaar schroeven,
tijdens het bouwen breekt 1 van de kabels van men UV ccfl.
een 5mm led breekt af.
op de 1 of andere manier geeft men ccfl controller geen stroom aan een 2e inverter.
achterkant past niet meer omdat men kabels te dik zijn
de arctic cooling ram coolers: ik kan de stock koelers van men ram er niet af krijgen, geen zin om ze kapot te maken dus maar laten zitten.
lets see wat ging er nog meer mis..
OWJA
lekkage,
de drainport die ik zelf aan de onderkant gefabriceerd heb, heb ik blijkbaar niet zo netjes afgewerkt en begon redelijk hard te lekken toen ik alles wou vullen.
alles weer droog, drain eruit gehaald, vervangen voor een lighting mod met een blauwe led erin.
geeft wel een leuk effect maar jammer dat ie half achter het opstaande randje verscholen zit.
ongeveer hetzelfde heb ik bij men videokaart gedaan, waar het water eruit gaat heb ik aan de onderkant een plexi stop gedaan waar een ledje inzit, en zie hier:
ik heb eindelijk wat gehoord van aquatuning:
ik had een koelblok voor men videokaart gekocht *a 110,-* wat niet paste *waar ik achterkwam nadat ik de warmtepads op maat had geknipt*,
dus terug gestuurd, *bij
highflow een goede besteld* alles gedaan wat er op hun website stond dat je moest doen. en toen wachten.
op hun site staat dat je binnen 2 dagen een reactie krijgt met de status van je reclamatie.
na 2 weken een mailtje gestuurd, geen reactie
na nog 1 week een keer gebeld, de persoon die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat hij het ging uitzoeken en me die dag nog terug zou bellen.
volgende dag ik hem maar weer gebeld, ja sorry je krijgt vandaag nog een mailtje met de status, dat garandeer ik.
dit kreeg ik binnen:
Goedemiddag,
Helaas hebben we tot op heden nog geen statusupdate mbt uw RMA, morgen in de loop van de dag zou bekend moeten zijn wat er mee aan de hand is. Zodra er iets bekend is zal ik het u laten weten.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
heb ik nog niks aan..
1 of 2 dagen later:
Goedemiddag,
Er is inmiddels iets meer duidelijkheid mbt uw RMA, we hebben de koeler ontvangen en de RMA in behandeling genomen. De RMA-afdeling zal contact met u opnemen zodra de RMA afgehandeld is.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.
nou kreeg ik gister een mailtje met dat het bedrag is overgemaakt naar mijn paypal rekening.
dus ik ga kijken, staat er 50 euro op.
vond het raar dus maar even gecheckt, en ja hoor mailtje stond ook 50 euro in.
is het raar als ik een iets minder vriendelijk mailtje terug stuur met de vraag waarom warmtepads 50 euro kosten?
/rant
inmiddels nieuwe
fittings, slangen, ccfls,
vloeistof en nog wat zooi aan het bestellen.
kvind men slangen te dun.
https://highflow.nl/slangen/1-2-slangen-13mm-id-/feser-tube-uv-highflow-1-2-id-3-4-od-blue.html
https://highflow.nl/koelvloeistof/kant-en-klaar/feser-one-cooling-fluid-uv-blue.html
of
http://www.highflow.nl/koelvloeistof/kant-en-klaar/feser-one-cooling-fluid-uv-black.html
weet nog niet zeker denk zwart...