Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo,mede modders,heb ff een kleine update hoe het nu ervoor staat.Heb het op het moment erg druk op mijn werk en andere dingen.Dus er kan weinig gemod worden.Het zal dan even op een laag pitje staan,de build.
Maar ik heb wel wat gedaan,dus hierbij wat foto's.
O ja voordat ik het vergeet,nog bedankt Freddy,voor alweer een snelle levering,van wat spullekes
Bedankt Freddy,voor je reactie.Nou de middelste aansluiting gaat vanaf ram blok 1 naar cpu,dan naar ram blok 2,dan naar chipset en dan naar gpu's en dan naar 280 rad.
Hallo, een vraagje heb ik wat betreft mijn wc loop.Vanaf boven het q blok is de ingang naar de 2 reservoirs. Dan vervolgens de rechter pomp is dan weer uitgang en de linker weer in en dan uit naar mobo.Kan dit, of moet ik alleen het rechter of linker res als ingang doen?
ja linker reservoir wordt ook boven aangesloten met acrylic tube.
Nou hier ben ik na lange tijd geen updates te plaatsen.
Ben in contact met bitspower voor sponsoring en ik hoop dat dat gaat lukken.raygod
Meer daarover,eind van de maand,hoop ik.Maar we zullen het wel zien.
Dus daarom kon ik eigenlijk niet verder met de desk.
Maar heb gisteren mijn scherm opgehangen boven de desk,want ik moest wat doen aan de desk.:icon_smile::icon_smile:
Heb mijn 5.1 set opgehangen,en een usb hub in de desk gemaakt.
Kunnen we straks weer herrie maken,als ie klaar is.
Bij de rear speakers moet ik nog kabelgootjes maken,maar dat komt nog wel.
[MENTION=669]l3p[/MENTION],ben van plan om die lg34um95 te kopen, maar ik vraag me af of er een displayport kabel erbij zit?
Op de site van lg zeggen ze dat dat verschilt per land.