Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
RGB stripje in een desk is awesome, maar ik zou persoonlijk ze echt alleen aan jouw kant doen.
Als je 3 minuten recht in RGB leds kijkt word je stapel gek
RGB stripje in een desk is awesome, maar ik zou persoonlijk ze echt alleen aan jouw kant doen.
Als je 3 minuten recht in RGB leds kijkt word je stapel gek
Ik durf eerlijk te zeggen dat ik al duizenden uren achter dit bureau gezeten heb.
Als je ze gewoon alleen van je af laat schijnen heb je meer dan genoeg licht in je bureau en leukste is .. op deze manier WIL je het zelfs aan hebben. Net zoiets als een lampje bij het lezen.
Ik zou die strip achter (in zichtveld) op een aparte controller aansluiten.
Dan kan de strip die aan de voorkant is altijd aanstaan en volop branden.
Die strip achter alleen aan zetten als je een showtje moet geven
Hallo,heb gister en vandaag wat kunnen doen.Heb de 2 280 rads erin gezet,kabels gelegd,cdrom drives gemaakt,met cover.Ben ook even bezig geweest met acrylic tube,is wel wennen als je slang gewend bent.
Hoi hoi,even een kleine update.Heb gisteravond en vanavond de fancontrollers ingebouwd en aangesloten,pfff,wat een kabel bende,maar het is goed gekomen.Heb ook gelijk maar een cover gemaakt voor over de fancontrollers.heb ook nog wat spullekes gekregen van ome Freddy.