Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo,heb vandaag alles vast gezet om een beetje een idee te hebben van hoe de loop zal gaan worden.En er komt nog een tweede gpu bij.Zo staat het er nu bij.
Blijft de binnenzijde aluminium kleur of ga je daar nog wat aan doen. B.v. vinyl of spuiten.
Beste is poedervorm maar dan moeten alle gaten er wel in zitten.
Mijn handen jeuken ook alweer om iets te doen maar ik ben nog in Frankrijk. En volg alle bewegingen via de Samsung tablet m.b.v. een mini.
Blijft de binnenzijde aluminium kleur of ga je daar nog wat aan doen. B.v. vinyl of spuiten.
Beste is poedervorm maar dan moeten alle gaten er wel in zitten.
Mijn handen jeuken ook alweer om iets te doen maar ik ben nog in Frankrijk. En volg alle bewegingen via de Samsung tablet m.b.v. een mini.
binnenkant wordt mat zwart buitenkant glanzend zwart of blauw, en het frame blijft grijs zo ook de plaat over de 420 rads.Zit wel met een probleempje, kan zelf de bak niet vervoeren om zelf te spuiten op het werk(ben namelijk autospuiter) dus dat word denk ik met de spuitbus, waarbij je ook een mooi resultaat kunt bereiken als je weet hoe en wat.
binnenkant wordt mat zwart buitenkant glanzend zwart of blauw, en het frame blijft grijs zo ook de plaat over de 420 rads.Zit wel met een probleempje, kan zelf de bak niet vervoeren om zelf te spuiten op het werk(ben namelijk autospuiter) dus dat word denk ik met de spuitbus, waarbij je ook een mooi resultaat kunt bereiken als je weet hoe en wat.
Hoi Sander, Voordat ik beroeps werd bij de brandweer heb ik ook een tijd lang spuit, grit, galvanisch werk gedaan bij het leger.
Dus de handigheid om te spuiten heb ik nog niet verleerd. Het mooiste en snelste is natuurlijk het spuiten in een cabine. Of laten poedercoaten.
Ach als je er genoeg tijd in steekt dan lukt het ook wel met een aantal spuitbussen. Het ontvetten en schuren kost alleen veel tijd.
Zelf zijn mijn grootste delen van mijn case ongeveer 70 cm dus is het ophangen en spuiten iets makkelijker. Het mooiste zou zijn om de bak rechtop te hangen. Gat in de zijkant en draadeind er door "moer aan de binnenkant". Ach het is maar een idee.
Ha ha neem er wel de tijd voor om het goed te doen.
hoi,zoals jullie zien heb ik mijn naam veranderd naar Hightower,zo wordt ik vernoemd bij mijn dart team als bijnaam.
Ben vandaag bezig geweest met de psu bracked,en zie hier het resultaat.
Kijk beter dat je een forum naam hebt nu. Het is anders net zo of ik tegen me zelf praat . (plus er zijn heel veel Sanders op dit forum ssssssst).
Maar je bak schiet goed op en netjes. mooi zo in alu.
Kijk beter dat je een forum naam hebt nu. Het is anders net zo of ik tegen me zelf praat . (plus er zijn heel veel Sanders op dit forum ssssssst).
Maar je bak schiet goed op en netjes. mooi zo in alu.
jaja hier ben ik weer,ff weer een updatetje.Heb de mb hdd en res pomp plaat nu matzwart,die staan nu te drogen.straks weer even de lak matten en dan matte blankelak erover voor bescherming en voor vinger afdrukken,want het gaat weer glimmen als je eraan komt.