Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier een linkje naar een hdmi kabel maar er zit ook een overzicht van de hdmi connectors tussen de foto's, zelf even opmeten want is niet te zien hoe breed die connector is aan de hand van je foto.
connectoren: HDMI Micro type D (m) - HDMI Mini type C (m) volgt de 1.4 specificaties (HDMI High Speed Met Ethernet) geschikt voor resoluties tot 3840 x 2160 @ 30 Hz
@Freddy ,de derde foto wil ik dan dat schermpje tussen hangen,maar heb geen rekening gehouden met de kabel omdat die connector te ver uitsteekt past ie er niet tussen.
Dus zoek nu een nieuwe kabel waarbij de connector haaks is zodat ie wel past.
Ziet er inderdaad heel dik uit zo!
De schermpjes zijn momenteel uitverkocht, ik kan dus niet dubbel checken wat voor kabel er bij zit.
Maar als ik me goed herinner, is de kant van de kabel dat in het schermpje gaat mini HDMI.
connectoren: Mini HDMI type C (mannelijk) - HDMI-A (mannelijk) volgt de 1.4 specificaties (HDMI High Speed Met Ethernet) geschikt voor resoluties tot 3840 x 2160 @ 30 Hz 90° haakse Mini HDMI connector (haaks naar links) gekrulde kabel: maximaal uitgetrokken ca. 2 meter
Weer een update,jaja zit niet stil ?
Twee ekwb 280 radiatoren geplaatst en het schermpje gemaakt in het midden van de desk.
Ook een beetje de loop gepland