Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ziet er mooi uit met de blauwe vloeistof is dit wat je van EK of een merk kan kopen en dan mixen met gedestilleerd water.
De hdd koelblokken lijken ook wel res of komt dit door het plexi dat het een vertekend beeld geeft
Bas
dus 3x 980 evga heb gister een stukje met die curve uhd k4 gezien woh wat een beeld ga sparen voor sli 980 en k4 monitor ps mooie kleur is niet melk achtig toch de vloeistof erg slechte review over gezien
dat zie ik dat hedt niet de mek is ik kijk op you tube wel een s naar jay2cent en die heeft dat voor mayhem getest 1 jaar de melk verkleurt en allemaal drap in zijn blokken alles van bitspower daarom mijn vraag dit is echt vloeibaare koelvloeistof met uv en dat vind ik wel mooi de dubbel protect van aqua lijkt wel auto vloeistof en moet toch de vga verwisselen en reservoir ga voor rood dan
Dat doe ik ook vraag je hoe vga bkok reinigen zonder te openen met wat dit te doen kan mijn swiftech turbo er even op zetten maar met gedestilleerd water en ??? block is 100% nieuw zie toch wat tussen de ribbeltjes zitten die op je gpu zitten EK block is gezicht-bedrog omdat het precies onder het water loop vlak zit heb net met een vergroot glas gekeken toch waar reinig jij mee
Dat doe ik ook vraag je hoe vga bkok reinigen zonder te openen met wat dit te doen kan mijn swiftech turbo er even op zetten maar met gedestilleerd water en ??? block is 100% nieuw zie toch wat tussen de ribbeltjes zitten die op je gpu zitten EK block is gezicht-bedrog omdat het precies onder het water loop vlak zit heb net met een vergroot glas gekeken toch waar reinig jij mee
ik ook met azijn ik dacht wat tussen de ribbels te zien vond dat vreemd omdat het blok nieuw is echter is waar de ribbels zitten het materiaal iets dikker wat een vertekend beeld gaf en ik net alles nieuw heb en de radiatoren 24 uur heb laten spoelen met demi en azijn daarna nog met gedestilleerd water heb geflusht ik het overdreven vind alles open te gaan schroeven wat ik normaal ook deed na een jaar bedankt voor info zal nu dat het toch uit elkaar moet is een filter er tussen in zetten of dit helpt en weer meer weerstand op de pompen
Ziet er goed uit, vindt alleen persoonlijk dat groene PCB van de SSD een beetje afbreuk doen op de cleanheid. Wel een super mooi blokje voor een super clean bordje. Ben benieuwd hoe hij er in de desk uitziet ^^
Ziet er echt strak uit Sander je nvme ook lekker onder de koeling en de desk met de blokken en blauwe kleur springt er mooi uit met de zwarte kleur de ram blokken erbij mooi hoor.
Vind de HDD.S mooier plat liggen de zwarte plaat zelf gemaakt of hoort deze bij het full cover water blok
Wel netjes dat nvme schijnt knap warm te kunnen worden en nu gelijk onder de koelplaat .
Ik denk ook maar steeds wat fittingen en 90 graden bestellen om er peg loop van te maken heb even zitten rekenen Omdat je alles steeds moet linken het best een pak geld is om te bestellen.
En als je het een maal hebt wel steeds kunt uitbreiden heb je 12 of 16 mm gebruikt ? en met wat slijp je de tube door omdat ik toch een nieuwe dremel nodig heb er dan wel gelijk 1 wil kopen waarmee dit kan als deze ook betaalbaar is heb gezien op andere site 200 euro en met diamant schijfjes .
Bas
Heb jij tempex in desk gebruikt tussen de platen en onder in als ik mag vragen