Mijne beste volgers hierbij mijn update na lange tijd.
Veel stomme tegenslagen gehad ivm modem etc. etc.
Een ieder geval de case is flink ver gekomen moet nog een paar kleine dingetjes maar het einde is in zicht.
Allereerst begonnen met een frontje voor mijn videokaart wilde geen volledige backplate maken maar een soort van licht bak met het xfx logo erin uit gezaagd zodat je de letters opgelicht ziet.
Dus eerst maar eens wat aan elkaar gelijmd.
Nu de letters uitgezaagd en weer een andere lat erop gelijmd telkens weer 4 uur wachten na het lijmen dus dat zorgd voor veel oponthoudt.
Ook ga ik toch mdf in deze case verwerken niet alles wordt eiken hier heb ik de eerste 4 latten voor de zijkant van mdf die extra ruimte moet creeeren voor de kabelboom.
Netjes in verstek.
de 18mm opdikking was niet genoeg dus nog maar een laag latten.
Met een extra sparing voor bij de voeding.
Hier begin ik aan het front eerst maak ik een basis waarop later het eindfront geschroefd wordt.
Dit zorgt voor een goede basis waarop je verder kan werken.
Ook weer in de lijm klemmen.
Het voorfront waaruit de dvd, aan en uitknop en USB met headset aansluiting worden gezaagd worden.
Voor wat extra ruimte om wat kabels weg te werken heb ik het een en ander weggefreesd ook voor de aan en uitknop moest ik een vlakke ruimte creeeren.
Even een onafgewerkte overview shot en tussentijds genieten.
Begonnen met aflakken en het mdf gronden.
Hier begin ik met het afmonteren.
Nog een keertje tussen tijds genieten van het resultaat en even op mijn bureau gezet of ie wel staat
.
Voor het solderen heb ik hulp ingeroepen van een artisan soldeerder die niet geeft om het kleine soldeerwerk.
De rode smd ledstrippen achter het mobo.
Doordat ik het laatste front op plexiglas 1 cm breed 5mm dik gefrost met daar achter rode en groene leds heb ik dus dat stuurboord bakboord gecreeerd en ik moet zeggen ik ben erg tevreden van het effect.
Allen jammer dat de dvd speler een ongelijke licht gloed geeft.
Laatste totaal plaatje.
Verder moet ik nog wat enkele dingetjes doen heb wat bestellingen geplaatst.
De
Noctua NH-C14 is bij Freddy besteld en ook heb ik wat witte smd
led strips besteld om de hardware te verlichten meer rood en groen wordt hem niet dat is gewoon lelijk.
En nog wat kleine scheeps details verwerken dan moet hij klaar zijn.