The Boiler
New member
Ik heb de pc een anderhalve week uit elkaar gehad en druk op mijn werk vandaar de weinige update's
Maar hier is er maar weer eens eentje.
De volgorde is niet geweldig maar ben met teveel dingen tegelijk bezig geweest vooral doordat als je het ene bouwt je het ander ook maar weer moet aanpassen.
Maar genoeg ge bla bla bla nu maar eens weer wat modwerk.
Allereerst had ik mijn frame van de kast al gespoten.
Dat is dus een domme zet geweest en die kan ik dus overnieuw doen.
Dit doordat alle modwerkzaamheden zorgen voor krassen na een paar krassen heb ik de voorzichtigheid maar opgegeven en besloten dit later alles in 1 keer opnieuw alles te spuiten als ik klaar ben met zagen boren etc.
Dit was dus het resultaat was er wel tevreden over.
En toen kwam boormans zaagmans vijlmans en schuurmans.
Enkele gaten uitgebreid of toegevoegd voor kabelmanagement.
Ook werd de 3.5inch bay ingekort en afgeslepen zodat ik mijn harde schijven op een andere manier in de kast kon weg bouwen.
Het oude kabelsleeve werk wat ik dus weer losgehaald heb.
Het nieuwe wat ook nog steeds een geweldige klus wordt om netjes weg te werken.
Toen heb ik de plankjes van de bovenkant aan elkaar gelijmd en geschuurd.
Mooi he al zeg ik het zelf en hierna dus mijn eerste probeelsel voor mijn hd bevestiging wat dus ook niet naar mijn zin was.
Dus maar weer 2 planken lijmen.
Gaten boren en uitkepingen zagen voor de kabels en hdd's.
Weer even zonder hdd plank.
en verder zeggen de foto's wat meer
Hier komen nog wat gaten zodat ik heel wat meer kabels in de dubbele bodem kan weg werken.
wat verlichting en ja stuurboord bakboord klopt nog niet dit moet wat subtieler worden niet de felle verlichting die ik nu laat zien.
verder heb ik nog niet kunnen doen de dubbele bodem moet er nog een keer uit en vooral aan het kabels zit nog een boel wegwerk werk.
en ja de fan zit verkeerd maar heb men case nog niet in elkaar maakt voorlopig niks uit.
nou volgende week weer verder.
Ik hoop dat het een goede indruk weer achterlaat.
The Boiler
Maar hier is er maar weer eens eentje.
De volgorde is niet geweldig maar ben met teveel dingen tegelijk bezig geweest vooral doordat als je het ene bouwt je het ander ook maar weer moet aanpassen.
Maar genoeg ge bla bla bla nu maar eens weer wat modwerk.
Allereerst had ik mijn frame van de kast al gespoten.
Dat is dus een domme zet geweest en die kan ik dus overnieuw doen.
Dit doordat alle modwerkzaamheden zorgen voor krassen na een paar krassen heb ik de voorzichtigheid maar opgegeven en besloten dit later alles in 1 keer opnieuw alles te spuiten als ik klaar ben met zagen boren etc.
Dit was dus het resultaat was er wel tevreden over.
En toen kwam boormans zaagmans vijlmans en schuurmans.
Enkele gaten uitgebreid of toegevoegd voor kabelmanagement.
Ook werd de 3.5inch bay ingekort en afgeslepen zodat ik mijn harde schijven op een andere manier in de kast kon weg bouwen.
Het oude kabelsleeve werk wat ik dus weer losgehaald heb.
Het nieuwe wat ook nog steeds een geweldige klus wordt om netjes weg te werken.
Toen heb ik de plankjes van de bovenkant aan elkaar gelijmd en geschuurd.
Mooi he al zeg ik het zelf en hierna dus mijn eerste probeelsel voor mijn hd bevestiging wat dus ook niet naar mijn zin was.
Dus maar weer 2 planken lijmen.
Gaten boren en uitkepingen zagen voor de kabels en hdd's.
Weer even zonder hdd plank.
en verder zeggen de foto's wat meer
Hier komen nog wat gaten zodat ik heel wat meer kabels in de dubbele bodem kan weg werken.
wat verlichting en ja stuurboord bakboord klopt nog niet dit moet wat subtieler worden niet de felle verlichting die ik nu laat zien.
verder heb ik nog niet kunnen doen de dubbele bodem moet er nog een keer uit en vooral aan het kabels zit nog een boel wegwerk werk.
en ja de fan zit verkeerd maar heb men case nog niet in elkaar maakt voorlopig niks uit.
nou volgende week weer verder.
Ik hoop dat het een goede indruk weer achterlaat.
The Boiler
Laatst bewerkt: