• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Boilers Shiptheme case mod

Inderdaad heb al heel wat nieuwe extra ideetjes opgedaan door de fora's geweldig.
Zal deze week niet veel vooruit gaan met al dat voetbal op tv :D
vrijdag zaterdag ga ik flink aan de slag boren zagen slijpen.
 
Ik heb mijn sleeve werk gister maar eens even goed bekeken en ben tot de volgende conclusie gekomen.
30% ga ik weer loshalen mijn voedings kabels zijn te stug om een mooi kabel management te creeeren.
Ik ga dan ook 4 a 5 uur sleeve werk weer overnieuw doen en de kabeltjes stuk voor stuk met 1mm touw bekleden.
Ik had namelijk mijn kabels gebundeld gesleeved met 3 mm touw en kreeg een echte chaos in mijn kast door te ruime bochten.
Mooi werkje voor vanavond / vannacht biertje erbij en dan morgen weer eens zagen slijpen etc.

Ook is mijn videokaart weer terug en doet hij het gelukkig weer.

Mijn planning voor morgen is:
1 Primeren onderdelen die al klaar zijn (bovenkant)
2 Patrijspoort in zijpaneel.
3 Rooster in andere zijpaneel.

edit: op mijn werk geven we knopen borden weg bij nieuwe woningen daar zal ik er 1 van overnemen
Daar zitten namelijk mooie koperen onderdelen in zoals temperatuur meters, klok, vochtigheidsmeter :D
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag even bezig geweest met mijn zij paneel een en ander gespoten en vooral het weekend lopen sleeven.
Mijn kabel zooi was zo stug geworden dat ik een hele boel heb los getrokken en overnieuw ben gaan sleeven met dunner touw 1mm en dit geeft wel een mooier resultaat over het geheel maar de knoop is minder goed te zien.

O ja mijn vrouw had mijn camera mee dus fotos zijn met men telefoon genomen sorry.

Maar eerst maar eens mijn zijpaneel
gaatjes boren

w1.jpg


En nog wat gaatjes.
w2.jpg


Aan het vijlen
w3.jpg


Plexiglas helder met bescherm folie in het patrijspoortje gemaakt.
w4.jpg


Patrijs poort op het zijpaneel bevestigd.
w5.jpg


w7.jpg


en wat spuitwerk
sp1.jpg


Ik had veel ruimte om uit te mogen schieten in het paneel want de patrijs poort was 3 cm dik dus dat scheelt lekker qua snelheid met het boren.
Ga me voorlopig eerst een op het sleeven focussen en af en toe wat tussen door spuiten.
Ik ben nu met teveel dingen tegelijk bezig.
Nogmaals sorry voor de r u k foto's

Gr Boiler
 
Voorlopig ben ik nog druk aan het sleeven heb onderhand bijna alles al 2 keer overnieuw gedaan omdat ik er niet tevreden mee was dit weerhoudt mij dus even van het echte modwerk eerst alle sleevewerk even echt klaar maken vindt het jammer dat ik geen echte updates kan geven met foto's.

Woensdag heb ik een avondje hout in de planning staan mijn zoontje logeerd dan en kan ik zagen.
Ik hoop dan met een mooie dubbele scheepsdek bodem te komen.
 
Dat doe ik ook niet hoor maar wel richting mijzelf moet nu af en toe de HTPC inpikken van mijn vrouw om even wat op internet te kunnen zitten tijdens het sleeven en ik dank dat jullie dat wel snappen wat het probleem is :D.
Ach ik wil gewoon die case lekker af maken maar ja een zoontje van 16 maanden ligt om 7 uur half acht op bed dus door de weeks zagen slijpen boren zit er op de zolder even niet in.
 
mooi man :)
maak voor dat knoopsleeve anders een handleiding in het Handleidingen en Installatie Tips (of verplaats/vraag voor verplaatsing) want het is er echt een om te bewaren ;)

Dit staat nog in mij planning maar ik wil eerst mijn sleevewerk afhebben voordat ik het ga promoten.
Ik heb namelijk veel weer losgehaald en wil graag ook tips kunnen verwerken ik schiet nu al weer lekker op.
Er zitten nogal wat nadeeltjes aan vast maar het resultaat zorgt er wel voor dat ik er flink wat uurtjes in steek om het zo mooi en zo snel mogelijk af te krijgen.
Een ieder geval weer even een foto update van het sleeve werk wel even van buiten de pc want dat is toch iets wat ik pas willaten zien als ik een stuk verder ben :D

sleevev.jpg
 
Whhhaaaa... die sleeving is zo leip:D
Hoelang ben je er mee bezig geweest??

Ik heb eerst met 3 mm touw zitten kloten zo'n 10 uur had mijn hele voeding al gedaan maar dat werd te stug te dik etc. etc.
Toen heb ik een uur of 2 zitten ontknopen.
Ik doe zo'n 20 minuten over 1 snoer van de voeding naar de 1e splitsing.
Van splitsing tot splitsing ook een 25min.
ik heb zo'n 50 lange snoeren en 12 kabels tussen splitsingen dus dat is zo'n 20 uur sleeven plus die andere 10 en 2 uur.
Ach ik doe het op mijn gemak filmpje voetbal wedstrijdje etc. etc. biertje
 
Mijn hardware is grotendeels zwart en zo vallen ze minder op in mijn hardeschijven, mobo.
Alleen die groene wil ik wel veranderen.
Witte connectors schijnen meestal een klein stukje door en vindt ik niet echt geweldig zwart valt het minst op in de hardware en is gewoon strak en volledig niet doorschijnend.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
Jason Singularity Computers Wraith 2.0 ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Jason Singularity Computers Wraith ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
Jason BarrowCH STAR1 Series Limited Edition Circular Open Panel Case - Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason BarrowCH Rhopilema Series V2 Limited Edition Composite Channel Test Bench Case - Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 2.0 Case, 10% korting aanbieding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Slader [TKA-Case] MATX Parvum case Verkocht 0
Freddy Singularity Computers Wraith Mini-ITX Chassis / Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Singularity Computers Spectre 2.0 case / behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
V Phanteks evolv X, heerlijke case. Gallery & Build Logs 5
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
P Corsair Crystal 570X Case, PSU cover maken? Cases en Modding 3
0 [Waterkoeling] Luchtdichte-anti-kattenharen-case, 1000 euro, i7 8700K, GTX 1080Ti Advies Waterkoeling Setup 9
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
F Phanteks case en cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S PC case laten spuiten HighFlow Forum 9
TinusB scratch build pc case Gallery & Build Logs 18
I Case opties voor grote radiator Cases en Modding 12
Freddy Parvum Systems L1.0 ATX Watercooling Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
P Desk-case advies Cases en Modding 2
S IO USB port verlengen custom case Cases en Modding 1
I case modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
A Lian Li case met tool-les PCI Cases en Modding 5
S Case upgrade? Cases en Modding 2
L Nieuwe case, maar welke? Cases en Modding 6
JaPeMo JP[0] by JaPeMo (Acrylic Pc Case) Gallery & Build Logs 22
G Case voor 2 240-rads EK-CoolStream PE 240 Radiator Cases en Modding 9
ProAce [GEVONDEN] Case Badges Gevonden 0
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master ITX case met Hotswap bays Verkocht 4
F [Radiator] Obsidian Series® 650D Mid-Tower Case Waterkoeling 4
nicvdv [IN-ACTIVE] medion case Verkocht 1
radmiraal de NZXT H440 case + GTX 780 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 31
S Symphton - Jelle Hoylaerts - Case mod SugarLAN Edition Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
ProAce [CiP] Server Case 2.0 Gallery & Build Logs 12
ProAce Eerste Build: Server Case Gallery & Build Logs 6
M 2 (of meer) PSU voor een case Hardware & Software 18
EJS Vraagje over case fan opstelling Overige Koeling 27
tomasvanderpijl Nieuwe case Cases en Modding 4
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
C Nieuwe Case Cases en Modding 2
Stephan---pro [GEVONDEN] Noctua case badge gezocht Gevonden 8
alain-s [VERKOCHT] Case mod Lian Li PC-7HX Verkocht 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan