Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
tis niet echt de mooiste kast, komt niet in de buurt van bijv lili of silverstone.
maar ze zijn een stuk goedkoper en toch nog steeds leuk om je ding mee te doen.
Btw, die fan die voorop zit, zat bij mij dan, wat een heerlijk ding. SUPERstil en meer dan genoeg lucht!
Ik moet je er wel bij zeggen dat je als je die gaat vervangen dat je dat doet door een niet al te snel draaiende fan. men tacens ventus ice fan ging erg rammelen zodra die derin zat...
binnenkort maar weer een kleine bestelling bij freddy plaatsen.
ik kom toch nog wat bitspowerfittings te kort
Het is zeker niet de mooiste maar voor dat geld zeker goed te doen! Die fan die bij mij voorap zat is al vervangen door een Enermax T.B Vegas, zonder led, dat ding verlichte heel mijn kamer snachts
Ben alleen benieuwd of je er normaal waterkoeling in krijgt
@animal,
Hahaha nee dat is geen plaatje, ik heb gewoon de schroeven die ik niet gebruik aan de voorkant omdat ik die vervangen heb voor mdpc schroeven, heb ik die in de achterkant gedraaid.
@jeffr,
om er een fatsoenlijke radiator in kwijt te kunnen ...
Hij mag niet veel dikker dan 3cm zijn met fans van 2,5cm anders komt ie al tegen je mobo aan.
daarnaast maken de verschillende HDD rekjes het erg lastig om je pompje mooi kwijt te kunnen, ik had em eerst tussen men PSU en hot swap bays staan. was ook niet echt optimaal moet ik zeggen..
Ik wens je veel succes met deze kast. ik heb ook nog meer dan genoeg struikelblokken waar ik last van ga hebben!