Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
noo, dat bedoelde ik niet helemaal Dat cirkeltje met de black box erin, had ik ook oranje gedacht. dan de inkleuring van de letters wit.
Of zou dat van Demo mooier zijn?
EDIT:
ja, die 2e had ik in mn hoofd. Alleen dan de zijkanten iets anders. geen rondjes/
Je wilt het niet te druk hebben toch er komen nog allerlij oranje fans, sleeve werk etc etc in toch ?
Het oranje licht gaat straks ook nog schijnen he dus je krijgt ook nog een oranje gloed !
Ik zou voor deze gaan (even niet kijkend naar de rondjes ernaast) en dan:
Aan de achterzijde eerst een ring plaatsen van zwart plexiglas en daarop een zwarte cirkel (net zo groot als het oranje plaatje).
Dan in de tussenruimte dus de leds doen rondom de letters.
Is de verlichting uit, dan zie je dus zwarte letters (aangezien het plexi erachter zwart is). Is de verlichting aan... let the show begin.
Maar, als het zover is moet je het nog maar even goed uitleggen met die verschillende lagen plexi Want zoals jij het verteld klinkt het geweldig.
Moet alleen even kijken of van die ledjes bestaan. Anders kom ik wel naar jou <3