Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
- UV oplichtende oranje vloeistof. Deze als het donker is, zie je dus alleen de oranje verlichte slangen
- helemaal achterin een liggend zwart met oranje res
Maar helaas helaas, het rad, res en het cpu block lekten allemaal. (Alles was nat, inc cpu en mobo) dus alles nog eens goed aangedraaid, maar het bleef lekken. Toen heb ik met vloeibaar rubber alles dichtgesmeerd. Alles is nu waterdicht. Wel een paar rare puntjes op de CPU socket.(Zie filmpje)
Hieronder het filmpje over het vullen, de socket en de lekkages.
Is mn eerste filmpje, sorry voor het slechte gedoe
WTF waarom lekt alles ? heb je alles nieuw gekocht zo ja terug er mee (kan uiteraard wel gewoon eens pech hebben )
Maar ik zou als ik jou was toch gewoon alles willen hebben wat standaard uit de doos zeg maar niet lekt .
WTF waarom lekt alles ? heb je alles nieuw gekocht zo ja terug er mee (kan uiteraard wel gewoon eens pech hebben )
Maar ik zou als ik jou was toch gewoon alles willen hebben wat standaard uit de doos zeg maar niet lekt .
Het is merkbaar vrijdag de 13e. een van de lekken sprong vandaag weer open, en dit is het resultaat:
Ik heb nu de hele kast uit elkaar gehaald, zodat alles kan drogen, ondertussen wou ik verder met de afwerking van een gat. Toen zag ik dat er wel erg veel aanslag zat in de slangen.
Na wat geprobeer krijg ik dit bijna niet weg, en aangezien ik de set zelf niet meer vertrouw ga ik over op de luchtkoeling die ik als eerste er ook in had zitten.
Straks zal ik nog een keer updaten, met de resultaten van de afwerking.