• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Bear I7

Leuk om weer te zien dat mijn build-logje gevolgd word :)

Jup, het is idd niet meer The Bear I7, maar eerder nu The Bear SB

Hoe dan ook, de kast blijft The Bear heten. Maar om nu een geheel nieuwe buildlog hiervoor te starten is ook zoiets ;)
 
hmm, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.

1 teaser van wat eraan zit te komen... haal er maar uit waarvan jij denkt dat het is.

IMG_2932.JPG


spoiler
The Bear has gone missing, only to be back.... IN BLACK
 
:lol: Bijna Giorgio ;)

Ze is op dit moment in goede handen. Eindelijk is een echte professional er mee bezig! En dit keer gaat het niet 81267564 dagen duren voordat ik mijn spullen terug heb :)

final pics komen natuurlijk, maar de ''plastisch chirurg'' (die houden we erin!) kwam eerst even deze brengen. Hij wilde zeker weten dat ik tevreden was met de kleur en dekkingsgraad. Nou, ik was in extase! Laat maar horen wat jullie ervan vinden.

IMG_2933.JPG
 
The Bear goes Highflow!

Ja mensen, het is zo ver.
Na jaren van bouwen en verbouwen op eigen kracht, is het nu zo ver om het extra stapje te nemen.

Vorige week heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de eigenaar van deze fantastische webshop een mailtje gestuurd. Het verzoek was om mij te steunen in mijn project, omdat het na al die tijd toch een beetje in de papieren ging lopen.

De reactie hierop was boven verwachting. De eerste artikellen zullen morgen dan ook al besteld gaan worden :D

Maarja, geen sponser zonder banner. En daarom dan ook weer eens een beroep op een goede vriend van me. Misschien kennen jullie hem nog van deze mooie tekeningen:


MisterG, een fantastische teken kunstenaar, met een groot gevoel voor humor gaat een banner maken die duidelijk maakt waar het om gaat, en wie er aan mee werken.

Om MisterG dan ook maar even in het zonnetje te zetten, neem allemaal even een kijkje op TangBravoPanic. Daar is hij bezig met een stripreeks over de clan TeamBitstorm.

Ik kan het niet laten, ik zet de strip er even in die speciaal aan mij is geweid:
14_Demolisher.jpg


Ik hoop morgen al de banner te kunnen plaatsen, maar wilde bij deze al mijn zeer grote dank uit spreken naar de man der mannen, de koning der koningen, de webshop eigenaar onder de uh... webshop eigenaars, de heer Freddy! :038:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Demolisher Demolisher en The Bear Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan