• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Bear I7

He mensen, leuk dat jullie dit topic weer even leven in blazen :D

Het is even wachten op het spuitwerk. De spuiter had namelijk een beetje erg veel hooi op zijn vork genomen, en kwam in de problemen.
Ik ben de moeilijkste niet, en wacht geduldig tot het einde van de maand... maar als het er dan nog niet is, dan zwaait er wat ;)

Voor de rest, airbrushart loopt vertraging op. centjes zijn niet toereikend op het moment.
MAAR, final pics volgen natuurlijk weer snel :D

Ja mensen. Het is weer zover.

BUMBPY!!!

even wat updates spammen

Het spuitwerk. Er is op dit forum veel over gezegt, en nog meer over geschreven. Mensen zijn topics kwijt geraakt, en reputatie.
Het zij zo. Ik heb mijn spullen terug. Niet af, dus wederom opzoek naar een spuiter.

Wat WEL nieuw is, is Demo die om probeerd te gaan met Sketchup.
en wat daar uit voorkomt? Check het zelf, en meldt wat je er van vind.

klaar? kunnen we? Dan gaan we :)

axial%20front%20left.png

axial%20view%20front.bmp

side%20left.png

side%20right.png

hahaha, thanks voor de leuke reacties weer :)

poppenhuis :lol:

op dit moment, puur voor de sketchup zijn het mijn beide (reeds in bezit) thermochill P240 radiatoren.
er moet ruimte zijn voor 2 x 360 radiatoren
in de loze ruimte past een 480 radiator recht op, en een 560 op de grond.
ruimte zat dus voor koeling. Sterker nog. Mocht ik dat allemaal gaan inbouwen (alsof ik daar geld voor heb :044:) dan denk ik dat het de zwaarst gekoelde pc van dit forum zou kunnen zijn :icon_lol:

Daar moet ik dus nog even naar gaan kijken.
Wat ook nog niet helemaal duidelijk is, is de onderkant.
Ik kan er nu nog niet al te veel over zeggen, maar MisterG, de originele tekenaar van de openings plaatjes van dit topic, is druk bezig met mij om er een world's first van te maken:icon_karu:

hmm ik dacht aan 50E
aangezien hij nog in goede staat is en alles er nog bij heb :)

Ok, dan laat ik hem schieten. de 3 kasten die ik nu heb gebruikt varieerden van 10 tot 15 euro per stuk namelijk :)

moet ie nog gespoten worden?? meende dat het al gedaan was.

Tsja, zoals gezegt, er is veel gebeurd de afgelopen tijd, maar spuiten is er niet van gekomen. Vincent, als jij weet waar ze goed kunnen powderen, laat het me weten aub :)

Goed om te horen dat je de kast weer terug hebt.
Misschien kan je het nu bij het adresje van Vincent laten powdercoaten :)

Mooi begin gemaakt met Sketchup!

He Freddy,
leuk om te zien dat je het topic nog volgt. Nogmaals, zoals meerdere malen aangegeven, excuses voor alle stampij hier op het forum. Ik heb mijn spullen terug (bijna alles nu) en daarmee is het klaar.

De Sketchup is na 3 uurtjes ervaring. Ben er nog niet helemaal overuit hoe het helemaal moet gaan worden, maar vorderingen zal ik hier posten.

Demo :icon_karu:

Ik heb de laatste twee berichten van Calimero en stn verwijderd, want we mogen blij zijn dat dat gedoe bijna achter de rug is.
Iedereen kan er eindeloos over door discussieren, maar daar is deze topic niet voor bedoeld, dus verwijderd en on-topic aub :)

Super nice hoor Demo! op TP8 zag ie er geweldig uit, dus hij word alleen maar vetter:p

Ga je nog naar The Party trouwens?

In amelo ( hier vlak bij) zit trouwens een goede Powdercoater, Jansen Powdercoating oid;)

EDIT:

Bedrijfsinformatie | Jansen Poedercoating

Bij deze makker laat ik altijd mijn coat werken doen....

Let wel op dat de delen kaal een schoon moeten zijn ivm dat het in de oven word verhit en de onderliggende verflagen anders oplossen.
Coaten is wel een hele andere toepassing als spuiten (sterker en krasbestendig).

Hierbij heb je wel een laklaag waarmee een tijdje vooruit kan zonders in/uitbouwen waarbij beschadigingen ontstaan.

Bij deze makker laat ik altijd mijn coat werken doen....

Let wel op dat de delen kaal een schoon moeten zijn ivm dat het in de oven word verhit en de onderliggende verflagen anders oplossen.
Coaten is wel een hele andere toepassing als spuiten (sterker en krasbestendig).

Hierbij heb je wel een laklaag waarmee een tijdje vooruit kan zonders in/uitbouwen waarbij beschadigingen ontstaan.

Kunnen zij het niet voor me schoonmaken? Ik zie het namelijk niet echt zitten om dit beest te gaan schuren. Een zuurbad zou beter zijn denk ik....

Super nice hoor Demo! op TP8 zag ie er geweldig uit, dus hij word alleen maar vetter:p

Ga je nog naar The Party trouwens?

In amelo ( hier vlak bij) zit trouwens een goede Powdercoater, Jansen Powdercoating oid;)

EDIT:

http://www.jansenpoedercoating.nl/
DANK!
En natuurlijk ga ik (als mijn werk het toelaat) naar TP :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Demolisher Demolisher en The Bear Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan