PHOE, na een lange, lange tijd afwezig te zijn geweest, nu weer terug. EN HOE!
Inmiddels is de kast EINDELIJk na een 2 tot 3 jaar goed gespoten. Dank daarvoor modmeester
Nog niet alles is af, dat zal pas op campzone zo zijn. Maar ik wil jullie de build toch niet onthouden.
Hulde aan K.3nny die ruim 5 dagen bijna non stop is bezig geweest. Het spuiten was een hel, en hier en daar zijn er al weer kleine beschadigingen
maar dat word allemaal weer verbeterd op campzone zelf
Nou, allemaal klaar ervoor? Ja kunnen we? Dan gaan we
Buid start
er was ook voldoende voedsel om ons op de been te houden
Zijn huisgenoot was niet te beroerd om zelf ook even te hobbyen. RC is het blijkbaar helemaal dezer dagen...
slangroute aanleggen. Ziet er heel best uit zo
raygod
NorthQ in volle glorie. Wat een ongelofelijk mooie
fans zijn dat toch :110:
en ook de
Bitspower is nog steeds ganz geil. Wat een bling bling toch
look into the dark hole
Tygon, best there is
K3nny had nogal een grote mond vooraf. ''Ik heb nog nooit een lek gehad!'' Nou vriend, ik heb nieuws voor je, nu wel
Misschien had je een stopje in de q-rotary moeten draaien :091:
resultaat,
reservoir na 0,5liter, bijna helemaal leeg!
Heb je het eerste lek dicht, ga je vullen, gebeurd dit!
Kijk eens naar het mobo-blokje. Zo lek als een mandje... het stroomde er echt uit.... ook nu weer het verhaal, draai je koppeling vast
Toch nog maar even goed kijken of het zo goed is...
Eenmaal thuis gekomen... 4:30 's nachts, nog even het bakbeest op tafel gezet. vanmorgen even met de belichting gespeeld. Ik vind het heel aardig gelukt. Zal nog wat foto's maken met een betere camera, en betere licht omstandigheden, maar zo kan je al een idee krijgen van hoe het gaat worden...
En dan nog deze, omdat het kan, en omdat ik het een ontzettend mooi sfeer shotje vind... en dat voor een phone toestel :shock:
Tot nu toe, tot zo ver.
:icon_karu: