• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Bear I7

Erg huge, maar knap gedaan!:038:

Is dat wat te doen met vervoeren?
Ik heb zelf een Kandalf met alles erop en eraan wel eens vervoerd naar een lan en dat was geen pretje.

Deze lijkt me 2x zo zwaar bijna.

En ben je niet bang dat die in tweeen breekt bij het optillen?

en natuurlijk mag ook een keer mijn gear een keertje op de foto
ben benieuwd wie precies kunnen vertellen wat dit allemaal is ;)
the%20tools.JPG
Razer Mamba
Razer Tarantula
Samsung T240

He, leuk om al die reacties te krijgen om mijn beestje :)

Op de vraag of dit makkelijk is om mee te nemen kort antwoord --> Nee.
Lang antwoord --> Nee, helemaal niet.

Breken zal hij echter niet. Hij is op ongeveer 5 plaatsen met een stuk of 6 popnagels en metaalplaatjes aan elkaar gemaakt. Dat zal wel ff houden.
De kast weegt alles er op en er aan ongeveer 35-40 kilo. Je kan hem niet in je eentje tillen vanwege gewicht/omvang dus er is altijd een extra set handjes nodig. Verder is een steekwagentje ook wel op zijn plaats. Verder is het een kunst om een auto te vinden om hem in te doen. Zo kon hij gewoon simpelweg niet in de auto van mijn vader, een Honda Civic, omdat de deuropening te klein is. De achterbak is al helemaal een NO-GO want dan is ie te hoog (bijna 1meter). Al met al dus niet idiaal als LAN kast, maar, je trekt wel bekijks ;)

Als antwoord op de vraag wat ik nou allemaal had, Blackruby, je zat er akelig dicht bij in de buurt, maar net niet helemaal :icon_madu:

Razer Mamba en Tarantula kloppen maar het is niet de T240 maar de Syncmaster T260 :)

Greetz

als je de foto had vergroot had je het zelfs kunnen lezen, dacht namelijk dat dat de makkelijkste zou wezen :)

Ohw, ik zie net dat ik ook een typo heb gemaakt. Voor de mierenneukers(das geen officieel scheldwoord maar zelfs een compliment;) ) onder ons. Het is de T260HD en niet de T260 :)

Mensen, het is ongelofeloos.
UPDATE TIME :D

er is in de tussentijd heel wat veranderd.

Inmiddels zijn alle kabeltjes netjes vervangen voor een mooi gesleavde versie
zijn er 2 Samsung F3 schijfjes van 1Tb bijgekomen in Raid0 als boot drive.
zijn de 2 4870GS kaartjes vervangen voor de monster 5870VaporX.
Ook zijn er nog een 4tal fannetjes bij gekomen. Ik heb de 2 Thermochill rads, die al gekoeld werden door 4 Titan 120mm Aluminium fans, een extratje gegeven met 4 pull fans. Scythe 120MM Ultra Kaze 3000RPM :pray

Ook is de Ledbar binnen. Sorry Freddy, maar een klein achteraf zaakje in utrecht had hem liggen van sunbeam en aangezien hier de levertijd onbekend was kon ik me niet inhouden :051:

Voor de rest zijn de lampjes geinstaleerd, en is de afspraak bij de powdercoater bijna rond :D

maar natuurlijk zijn we hier voor de PICAS of niet dan :116:
The%20Dark%20Bear.JPG

ROG%21.JPG

Toggle%20start%20to%20go%21.JPG

tres%20nize.JPG

Ram%20cooler.JPG

arterien.JPG

death%20from%20above.JPG

dicht%20gewoven%20sleeves.JPG

DD.JPG

H2O.JPG

Ja mensen, tijd voor een update.
Nog niets is af, maar al wel besteld :D

Credits naar de originele tekenaar, maar vooral ook weer naar MisterG, die na de eerste schetsen, nu ook deze briljante tekening heeft aangepast.

Voor de duidelijkheid. Dit zal via airbrush oid op de zijkant van de kast worden gespoten :D

testXV_X.jpg

En om dan meteen maar door te gaan:
Zo'n week deal kan je niet laten lopen natuurlijk :D
IMG_6236.jpg

iandh-res-clamps-1.jpg

ek-uni-holder50-70_1_600_1.jpg

Nice build !
Ruimte is geweldig, 4 hdd's erbij ? Geen probleem !

Maar vervoeren BAH
Zelf ben ik toch blij dat ik nu alles in 1 case heb kunnen "builden" :)

PHOE, na een lange, lange tijd afwezig te zijn geweest, nu weer terug. EN HOE!

Inmiddels is de kast EINDELIJk na een 2 tot 3 jaar goed gespoten. Dank daarvoor modmeester ;)

Nog niet alles is af, dat zal pas op campzone zo zijn. Maar ik wil jullie de build toch niet onthouden.

Hulde aan K.3nny die ruim 5 dagen bijna non stop is bezig geweest. Het spuiten was een hel, en hier en daar zijn er al weer kleine beschadigingen :( maar dat word allemaal weer verbeterd op campzone zelf :D

Nou, allemaal klaar ervoor? Ja kunnen we? Dan gaan we :)

Buid start
1build%20start.jpg

er was ook voldoende voedsel om ons op de been te houden
2voedsel%21.jpg

Zijn huisgenoot was niet te beroerd om zelf ook even te hobbyen. RC is het blijkbaar helemaal dezer dagen...
3ook%20voor%20RC%20modding.jpg

slangroute aanleggen. Ziet er heel best uit zo :praygod
4slangroute%20krijgt%20vorm.jpg

5vorderingen.jpg

NorthQ in volle glorie. Wat een ongelofelijk mooie fans zijn dat toch :110:
6black%20beauty.jpg

8%20NORTH%20Q%20is%20er%20ook.jpg

en ook de Bitspower is nog steeds ganz geil. Wat een bling bling toch :)
7%20BLNG%20BLING.jpg

look into the dark hole
9come%20into%20the%20dark%20hole.jpg

Tygon, best there is
10%20Rog%20Tygon.jpg

K3nny had nogal een grote mond vooraf. ''Ik heb nog nooit een lek gehad!'' Nou vriend, ik heb nieuws voor je, nu wel ;)
11%20nog%20nooit%20gelekt%21.jpg

Misschien had je een stopje in de q-rotary moeten draaien :091:

resultaat, reservoir na 0,5liter, bijna helemaal leeg!
12%20reservoir%20weer%20leeg%21.jpg

Heb je het eerste lek dicht, ga je vullen, gebeurd dit!
13%20vullen%20die%20hap.jpg

Kijk eens naar het mobo-blokje. Zo lek als een mandje... het stroomde er echt uit.... ook nu weer het verhaal, draai je koppeling vast :D
15%20LEK%20LEK%20LEK%21%21%21.jpg

Toch nog maar even goed kijken of het zo goed is...

Eenmaal thuis gekomen... 4:30 's nachts, nog even het bakbeest op tafel gezet. vanmorgen even met de belichting gespeeld. Ik vind het heel aardig gelukt. Zal nog wat foto's maken met een betere camera, en betere licht omstandigheden, maar zo kan je al een idee krijgen van hoe het gaat worden...
16%20gevulde%20loop%20met%20lampjes.jpg

En dan nog deze, omdat het kan, en omdat ik het een ontzettend mooi sfeer shotje vind... en dat voor een phone toestel :shock:
14%20sfeer%20shot.jpg

Tot nu toe, tot zo ver.
:icon_karu:

ziet er goed uit!! en dan krijg je als je overwerkt bent he dan ga je fouten maken ;)

mischien een rare vraag, maar waarom heb je de inlet en outlet op je mobo blokje niet omgedraait?? dan had je niet zo een rare bocht hoeven maken met je slang

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Demolisher Demolisher en The Bear Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan