• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Bear I7

Bij dezen genomineerd voor de Golden Bear Award:

3493v5y.jpg

Ziet er goed uit!

awsome, maar mag ik weten tegen wie ik aan het strijden ben? Wil namelijk wel even weten natuurlijk wie de competitie is ;)

Leuk dat jullie het allemaal leuk vinden, zal binnekort even wat andere leuke plaatjes proberen te schieten, kan je nog beter zien hoe het is geworden :)

Voorlopig ben je de eerste genomineerde voor dezen Golden Bear Award. :) Als de graka ook nog onder water gaat, dan ben je denk ik, ongeacht het eventuele verdere deelnemersveld, een nagenoeg onbetwiste favoriet.
happy-smiley-541.gif

Laatst bewerkt:
Niet dat er veel is veranderd de laatste tijd aan de mod, maar toch nog wat pics :)

Afgelopen vrijdag-zaterdag WinterLAN'09 gehouden, en jongens wat was het een succes :icon_razz:

Freddy, echt super bedankt voor alle mooie prijzen die door Highflow aan ons beschikbaar zijn gesteld, de reacties waren onovertroffen :023:

The Bear was er in vol ornaat aanwezig, en stak er dan ook met kop en schouders bovenuit (letterlijk). Er is meerdere malen gevraagd: ''Meneer, is dat wel een ECHTE computer??'' Tsja, dat krijg je als je pc wel erg groot is geworden ;)

Tha pica's :lol:

Dit is wat de deelnemers als eerste zagen als ze binnen kwamen :)
groot%20he.JPG

en natuurlijk mag ook een keer mijn gear een keertje op de foto
ben benieuwd wie precies kunnen vertellen wat dit allemaal is ;)
the%20tools.JPG

en ik ben er ook wel eens mee bezig natuurlijk, alleen blijkt nu dat ik niet altijd even vrolijk kijk als ik game :077: En ja, die fles staat daar voor het geval dat ik dorst krijg.
Ik%20ben%20bezig%21.JPG

Dan nu een aantal details van The Bear, want die willen we natuurlijk zien
Push to start
push%20to%20start.JPG

Hij is nog wat donker in het donker. Ik wil er graag nog wat licht in brengen, alleen weet ik niet wat goed zou staan.... UV? Rood? Wit? Ik weet echt niet:dunno Misschien kunnen jullie helpen... Wat zouden jullie doen :026:
donker.JPG

De mooie kant van het monster
Mooie%20overzicht.JPG

Mooie sfeer foto van het ROG logo
Sfeertje.JPG

In geval van nood, ren door de FANS
Escape%20through%20fans.JPG

Ik heb een keer verteld tegen iemand die op de vorige LAN niet wilde geloven dat je met water een pc kon koelen, dat ik dat ook niet meer deed, maar nu was overgestapt op bloed... En geef toe, dit ziet er wel erg bloody uit ;)
Blood%20cooling.JPG

Van achteren genomen :icon_anal:
De%20achterkant.JPG

En dan nu een foto, die ik eigenlijk nooit had willen posten, maar jullie hebben recht op de waarheid. Ik moest toch ergens heen met mijn kabels :088: Wees niet al te boos.... please:087:
De%20andere%20kant.JPG

Dat was hem dan weer.... gegroet!

Laatst bewerkt:
och 'n beetje kabelzooi is altijd leuk, zolang die maar in de schuur zit is het goed :p

btw, anders moet je eens even wat pics nemen zonder zijpaneel ..., want nu zit er precies 'n soort van onzichtbare reflectie op ... ;)

maar wel tof dat die draait ;p

Dat spuitwerk komt helemaal goed, maar dit krijg je er dus van als je het door iemand laat doen, die het wel even doet in zijn schuurtje :(

Ik zal proberen wat pics te maken zonder window, das wel een goeie (Y)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Demolisher Demolisher en The Bear Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan