Niet dat er veel is veranderd de laatste tijd aan de mod, maar toch nog wat pics
Afgelopen vrijdag-zaterdag WinterLAN'09 gehouden, en jongens wat was het een succes :icon_razz:
Freddy, echt super bedankt voor alle mooie prijzen die door
Highflow aan ons beschikbaar zijn gesteld, de reacties waren onovertroffen :023:
The Bear was er in vol ornaat aanwezig, en stak er dan ook met kop en schouders bovenuit (letterlijk). Er is meerdere malen gevraagd: ''Meneer, is dat wel een ECHTE computer??'' Tsja, dat krijg je als je pc wel erg groot is geworden
Tha pica's :lol:
Dit is wat de deelnemers als eerste zagen als ze binnen kwamen
en natuurlijk mag ook een keer mijn gear een keertje op de foto
ben benieuwd wie precies kunnen vertellen wat dit allemaal is
en ik ben er ook wel eens mee bezig natuurlijk, alleen blijkt nu dat ik niet altijd even vrolijk kijk als ik game :077: En ja, die fles staat daar voor het geval dat ik dorst krijg.
Dan nu een aantal details van The Bear, want die willen we natuurlijk zien
Push to start
Hij is nog wat donker in het donker. Ik wil er graag nog wat licht in brengen, alleen weet ik niet wat goed zou staan.... UV? Rood? Wit? Ik weet echt niet:dunno Misschien kunnen jullie helpen... Wat zouden jullie doen :026:
De mooie kant van het monster
Mooie sfeer foto van het ROG logo
In geval van nood, ren door de
FANS
Ik heb een keer verteld tegen iemand die op de vorige LAN niet wilde geloven dat je met water een pc kon koelen, dat ik dat ook niet meer deed, maar nu was overgestapt op bloed... En geef toe, dit ziet er wel erg bloody uit
Van achteren genomen :icon_anal:
En dan nu een foto, die ik eigenlijk nooit had willen posten, maar jullie hebben recht op de waarheid. Ik moest toch ergens heen met mijn kabels :088: Wees niet al te boos.... please:087:
Dat was hem dan weer.... gegroet!