• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Bear I7

en daar is dan de sneak a peak :)

IMG_3078.JPG

IMG_3075.JPG

Thanks Freddy! zonder jou was dit niet mogelijk geweest

dat ding is huge gek:D ben benieuwd @ TP hoeveel weegt het beertje onderhand?:p

maar @ je hdd rek lijken wel behoorlijk wat druipers te zijn ontstaan is dat waarom je spuiter het nooit meer wou doen?:p

Wat zit er eigenlijk in de andere case?

^^

gewicht staat op 1 pagina hiervoor beschreven ;)

Die druipers...tsja, nu zie je ze nog, maar als zo mijn zij-paneel er voor zit heb je daar geen last meer van :)

btw, das met erg vervelend licht erop.

Hier is het al stukken minder...
IMG_3076.JPG

haha, kast zonder schijven XD

aan de andere kant zitten er 7 :)
maar aan deze kant, de ''show'' kant komt een reservoir in het hdd rack te hangen, dus er was geen plaats meer ;)
(plus dat ik zo geen last heb van al die lelijke kabels!)

@fall3n
Hoe bedoel je, raar geplaatste gpu?
Bij mijn weten kan het niet anders XD

Beste mensen.
Na ruim een maand van radiostilte van mijn kant, nu maar weer eens een berichtje.

Afgelopen maand is zwaar geweest voor mij persoonlijk. Voornamelijk mentaal wilde het niet meer helemaal lukken.
Na te horen hebben gekregen dat ik was gezakt voor mijn eind tentamens van mijn studie wist ik het even niet meer.
Gelukkig heb ik een kick-ass werkgeefster, en in November van dit jaar ga ik voor een herkansing.
Ook is mijn scriptie eindelijk af. Dus dat is ook een zorg minder.

Des al niet te min, had ik dat best even mogen laten weten. Zeker aan mijn sponsor, maar zeker ook aan jullie.
Ik hoop dat er nog steeds mensen zijn die mijn build af willen zien komen, en dat jullie mij nog een kansje willen geven.

Nu The Party er weer aan zit te komen, voel ik mij verplicht om het (bijna) helemaal af te hebben voor die tijd.
Nu alvast wat leuke plaatjes, en daar in Eindhoven het resultaat.

Voor alle mensen die schreeuwen: WATER KOELEN DIE HAP! wees gerust. Dat gaat komen. Heus. Maar dan moet ik wel eerst centjes hebben.

Tot vanavond.
Stephan

Ben heel benieuwd Demo! tuurlijk zijn wij nog benieuwd naar die dikke kast!:D

Maare, jij had toch een sabertooth? Heb jij ook last van het probleem dat ie na een coldboot eventjes uitvalt? dan kost het behoorlijk wat moeite om hem weer aan te krijgen, maar als ie eenmaal aan is, is er niks aan het handje:)

Eerst jouw zaken regelen (en je sponser) wij horen vanzelf wel weer wat van jouw!

Maar in iedergeval bedankt voor het doorgeven (wel zo netjes eigenlijk :)) anyway.. ben benieuwd naar je nieuwe update wanneer je tijd hebt/centjes of een sponser update hebt! :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Demolisher Demolisher en The Bear Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan