UPDATE!
Ja mensen, lig je lekker in je bedje, gaat opeens de deurbel. GLS!
Mijn eerste gesponsorde pakket kwam aan, en wat is het allemaal mooi
5 sata kabels van 1 meter, en de koeler van het cpu'tje.
De Cooler Master V6GT
Natuurlijk zijn er weer foto's.
Helaas was mijn camara even dood, dus dit is met de mobiel gedaan.
Doosje open:
hele doos uitgepakt
ronkende motoren:
extra's bij het beestje:
De motor zelf
stock koeler er vanaf, en mijn oude vertrouwde MX-2 pasta er weer bij gepakt.
Nu kwam het meest frustrerende deel van de dag. het op en inbouwen van de koeler.
Wat heeft Cooler Master daar een enorme worsteling van gemaakt zeg!
Ik drain en refil mijn waterkoeling liever, en als het moet 6 keer, als dat deze koeler er nog een keer op en af moet...
De backplate bevestigen is echt een crisis gebeuren. Eigenlijk wil je een extra paar handen, dan kan je er tenminste bij.
Nouja, de instructies:
Blijkbaar is het voor Intell gebruikers niet nodig om te vermelden hoe je de backplate moet bevestigen... bij AMD doen ze dat dan weer wel. Suggereren ze nu dat AMD gebruikers iets meer hulp nodig hebben dan Intell mensen?
Oei wat een slechte foto, maar ik kreeg zo'n honger van al dit gedoe, dat ik meteen Freddy's snoepje heb opgepeuzeld!
pre mount, even kijken of alles gaat passen. Zo te zien lukt dat maar net!
Eerst maar eens even de
koelpasta erop. Dit is het onderdeel dat ik gewoon NIET kan. ik begon met dit kloddertje, en uiteindelijk heb ik er 3keer zoveel op moeten smeren... de rest veegde ik er gewoon vanaf.
het is niet mooi, maar zal zijn taak volstaan. (of er moet nu iemand zijn die heel hard roept: HAAL DIE KOELER ER WEER AF!, DIT IS NIET GOED!!!!)
Toen begon het feest, de backplate instaleren. Ik heb nog nooit zo'n strakke fit gehad. Echt 1mm breder, en het had niet gegaan.
Maarja, als het dan eenmaal zit, dan is het ook wel erg mooi natuurlijk.
Freddy, bedankt voor de fantastische koeler!
Mocht ik van 8 gig naar 16 gig willen gaan, zal ik of een andere koeler, of ander ram moeten kopen, want dit gaat nooit passen
Maar het ziet er wel cool uit!
Give it a spin..
Stijl, met een hoofdletter S
It all works!
Nogmaals mijn grote dank en waardering voor Freddy, en het mogelijk maken van dit alles op een zeer korte termijn!