• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Testopstelling Eye-infinty

Niet normaal (rijke jongens ) . Super vet ja , maar om te gamen of zo denk ik dat het irritant gaat worden met die randen . Misschien dat je na een tijdje het gewend word en er dus niet meer op let .

heb je ook rezerve schermen ?
straks is er een scherm kapot en is hij straks niet meer leverbaar
wat dan ?

wat is er mis met een hoog pats gehalte :)
Ik ben geen patser maar ben ook graag trots op me spulletjes.
Als het geld er is waarom niet je valt er niemand lastig mee.

ps die case vind ik spuuglelijk en zonde geld :)

Grijnszzz, volgens mij is er niemand die roept dat er iets mis is met dit hoge pats gehalte.

Als ik het geld en de ruimte ervoor had gehad, zou ik het denk ik ook wel proberen. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dat denkt.

sweet! Ik zit ook al een paar weken te genieten van eyefinity, echt geweldig speelgoed! Maarrrehhh, wordt 3x3 wel ondersteund in de drivers? Voor zover ik weet is 3x2 de maximale SLS die je in kan stellen. Natuurlijk heb je dan wel de drie losse schermen erboven die gewoon werken, maar echt shooten gaat dan weer lastig worden.

By the way, als ik DAT budget had, zou ik een opstelling willen met 3 beamers. Daar al over nagedacht? :D

sweet! Ik zit ook al een paar weken te genieten van eyefinity, echt geweldig speelgoed! Maarrrehhh, wordt 3x3 wel ondersteund in de drivers? Voor zover ik weet is 3x2 de maximale SLS die je in kan stellen. Natuurlijk heb je dan wel de drie losse schermen erboven die gewoon werken, maar echt shooten gaat dan weer lastig worden.

By the way, als ik DAT budget had, zou ik een opstelling willen met 3 beamers. Daar al over nagedacht? :D

In Linux is het wel mogelijk om 3X3 te doen maar windows word wat lastiger inderdaad.
Schijnbaar zijn daar van die matrox dingen voor nodig zoals ik het net zag op een site.

1 beamer zou wel gaan maar 3 niet daar is de ruimte te klein voor.

De beamer die hij heeft produceerd al een groter scherm oppervlak als deze, en is ook full HD, zeer geschikt om blueray op te kijken, wat we dus regelmatig gedaan hebben.
Dus de oppervlakte voor 3 beamers zou dan zeer groot moeten zijn, en die ruimte is er niet.

Misschien dat we dan maar naar linux over moeten om het 3x3 aan de praat te krijgen.

Ik heb een verzoekje voor een test. Iedereen weet inmiddels wel dat je maximaal 2 schermen via DVI (of HDMI) kan aansluiten bij een eyefinity setup. Nou ben ik erg benieuwd of dat twee van die outputs per kaart is of dat je überhaupt maar twee schermen op die manier kan gebruiken.

De reden dat je er maar twee kan gebruiken is dat er in een 5-series GPU kaart maar twee DVI/HDMI clockgenerators zitten, en hij dus maar twee van die signalen aan kan maken. Met twee kaarten zou dat betekenen dat je er vier aan kan maken, en nou ben ik benieuwd of je die alle 4 kan gebruiken in één Display Group. Dat zou heel erg leuk zijn voor mensen die 2x HD5770's in crossfire draaien, want dan vermijden ze de dure actieve DVI-converter. Als het werkt, kan je een heel leuk betaalbaar eyefinity-setje in elkaar zetten met twee 5770's en bijvoorbeeld drie goedkope 22" monitoren op DVI.

Ik kan dit zelf niet testen, want ik heb maar één kaart.

De test zou er zo uitzien:
  1. Disable crossfire en sluit t systeem af.
  2. haal alle schermen even los.
  3. gebruik de meegeleverde passieve verloopjes van de videokaarten (mini-DP naar DVI of mini-DP naar HDMI).
  4. sluit drie schermen aan, alledrie op 1 kaart. Als het goed is werken er nu maar twee monitoren.
  5. sluit één van de monitoren aan via kaart 2. Als het goed is werken ze nu alledrie.
  6. enable crossfire. werken nu alledrie de schermen nog?
  7. enable eyefinity door van de drie schermen één surface te maken. Werken nu alle 3 de schermen nog?

Ik denk persoonlijk dat bij stap 6 het plannetje in duigen gaat vallen, maar ik wil t toch graag zeker weten. Als het werkt, heb je voor relatief weinig geld al een hele vette setup:
Profiel van Xtrafris | Tweakers.net Tweaker Gallery

Joren, dat zou cool zijn! Eyefinity zal wel alle drie de schermen op dezelfde resolutie zetten, die van het kleinste scherm dat er tussen zit. Het zal er dus waarschijnlijk niet uitzien, maar toch :p

Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan