• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

tempsensor

Ah...ben weer thuis..
Maar vond een briefje van GLS dat ze waren geweest? Heb doorgegeven via email dat het aflever adres anders was. In de mail die ik van jullie kreeg stond dit bij "Notities", maar wanneer ik op de tracking link klik zie ik mijn eigen adres?

Nou wil ik dus de verzending alsnog bij het andere afleveradres laten bezorgen, maar nu kan deze niet worden gevonden op geen van beide postcodes...zal toch nietzo zijn dat ik hem strax iut Zwolle moet opvissen:108:

We hebben het naar dit adres verzonden:

2wc01z6.png

Had je GLS al gebeld?

Raar, volgens de link in de email gaat ie echt naar mijn eigen adres.
Maar het gekke is dat ik dus niet via de track and trace het pakektnummer icm beide postcodes can traceren maar dat ie het wel doet via jullie link.

Nee, heb nog niet gebeld met GLS...(kost overigens ook weer €1 per gesprek)

Maf zeg! Ik heb net gebeld, stond idd op het goede adres, maar wat moet het kaartje dan in mijn brievenbus?
Ik bestel zeker teveel en mijn naam alleen al is genoeg om naar mijn huis te rijden :p
Maar wordt maandag gewoon thuis bezorgd op mijn eigen adres :icon_cool:

Freddy, heb vandaag die bigNG vandaag geprobeerd, maar vind het maar niets en krijg hem niet aan de gang, windows herkent hem niet eens, kan ik hem terug sturen? Ik denk dat die TMS-200 misschien een betere keuze zal zijn.

Heb alles geinstalleerd, Zelfs de alpha drivers, maar niets schijnt te helpen.
Ik gebruik W7, maar daar moet ie het gewoon op doen volgende de fora's van mcubed.
Heb al verschillenden dingen geprobeerd.
Moeten de 2 rode lampjes groen worden, of blijven die rood? Zelfde geld voor de rode knipperende lamp onder de heatsink...

Ik ben heel simpel, als iets na een middag prutsen nog niet werkt, dan is het niets voor mij. 't moet gewoon plug and play, of anders niet.

Ik zal het een en anders nog eens uitzoeken en proberen, kijken of ie nu wel zin heeft.

de 2 roode lampjes moeten blijven branden ;)
de eene is geloof ik voor stroom de andere is connectie...
en knipperend lampje onder de heatsink?? die ken ik nog niet :O

Heb hem nu eindelijk aan de praat. Had nog niet eens een sensor aangesloten en dat ding piept als een idioot. Heb de instructies in het boekje gevolgd, maar zonder succes. Heb dus handmatig het akoestische alarm uitgezet.
Heb 1 sensor aangesloten en gekoppeld aan een fan, maar de fan is voor geen mogelijkheid manueel in snelheid in te stellen, hij gaat meteen terug op 100%.

Mijn eerste indruk van dit ding is dus slecht.

Ten eerste krijg ik hem met veel moeite aan de praat.
Ten tweede is de bediening ook nog eens peniebel.

Ging mij ook in eerste instantie om de sensor, zodat ik de temp van de koolance tempsensor digitaal kon aflezen en loggen....niet wat ik ik mij er bij voorgesteld had.

Freddy, ik ga de bigNG retour sturen, zou ik misschien die Koolance tempsensor ook terug kunnen sturen? Misschien kan ik toch beter een zelfde soort tempsensor kopen met een display (of zijn die displays ook los te koop)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Bitspower tempsensor op m'n mobo? Waterkoeling 1
Thierry Aquacomputer tempsensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan