Vraagje, zit er al even mee te sukkelen... (naar mijn mening zijn ze te hoog, maar ben eens benieuwd naar jullie mening.)
Mijn WC is een cpu only loopje met...
XSPC RX360 & 240 Rad
EK supreme plexi block (heb ook een LTX supreme block liggen, maar dat maakt in de temps geen verschil uit.)
phoybya dc12-400
pomp
en een phoybya 150mml res.
Hier even stresstest na half uurtje prime95 Small FFT...
(
Linkje hier voor indien je het in het groot wilt bekijken).
(weet het, heb slechte batch spijtig genoeg dus hij vraagt wel wat aan voltage). Maar, dat is mee de Vdroop van men evga mobo, hij doet er wel een 0.4V bij ongeveer...
Naar mijn mening zijn deze temps echt wel te warm! Maar als ik gewoon merk ingame... dan zijn mijn temps echt best wel goed, zelfs de nieuwste games als bf3, bbc2, crysis 2, mafia, metro2033.. Komt mijn cpu op max 48-50°C...
Maar goed, wat ik al heb gedaan...
- Laat ons zeggen, de loop al meer uiteen gehaald dan dat de doorsne HF'ler het in zijn leven al gedaan heeft
..
-
koelpasta al op verschillende manieren aangebracht ook al die manieren getest met 3 verschillende
koelpasta's (AS5, pk1 en geil extreme.)
- in de radiators zit absoluut geen lucht meer in, heb ik al meermaals getest door de omhoog te houden zodat de lucht eventueel zou kunnen ontsnappen...
- radiatoren zijn beiden geflushed met een
pomp om er druk op te zetten, dus vuiligheid zal er niet inzitten denk ik?
Iemand enige ideeën, of zijn deze temps goed (al zou me dat eerlijk gezegd verbazen moest iemand dat zeggen?)