• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

tegoedcoupon?

Fr33Z3r

New member
Beste Highflow/Freddy,

Ik heb tygon R6016 1/2id - 3/4od 3 meter besteld
http://highflow.nl/slangen/1-2-slangen-13mm-id/tygon-r6016-highflow-1-2-id-3-4-od-black.html

maar is niet compatible met mn Koolance 1/2id - 3/4od compression fitting de slang gaat er met gemak uit ook al is de schroef helemaal vast gedraaid. Anyway RMA request gestuurd mn vraag is niet beantwoord in de reactie vanaf het rma team.

ik zou een tegoedcoupon krijgen met de zelfde prijs als wat ik heb besteed aan de tygon slang €32,85
en wil hem inruilen voor:

Lamptron FC-6 Fan Controller 4x 20W Channels Black FC-6-BK
een paar centen duurder...zo ja word dit een probleem hoe betaal ik dan de resterende 10 cent?

Ik begrijp dat ik de slang retour moet sturen en dus ook de bezorg kosten geen probleem. Maar moet ik nadat ik de tegoedcoupon heb ontvangen ook nog eens WEER bezorgkosten betalen voor die lamptron controller? dit is dan in totaal zo een +- 25 euro of meer (weet niet hoeveel het kost om de slang terug te sturen zal wel rond de 6 a 8 euro zijn) aan bezorgkosten...bijna net zoveel als het product zelf.

Gaarne meer uitleg.

Alvast dank
 
Alles over bestellingen etc. a.u.b. mailen naar sales@ highflow.nl

Heb al 2 mails verstuurd in beide mails een "bot" reactie en geen persoonlijke. Het enige wat ik wil weten is of ik ook met die tegoedcoupon ook nog eens weer bezorgkosten moet betalen (wat ik teveel van het goede vind). Ik kom niet zomaar een topic hier plaatsen...

Heb al voor de derde keer een mail verstuurd naar de afdeling die je me hebt gegeven.
Ik wacht het wel af. Bedankt voor de info.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Gebruik tegoedcoupon werkt niet HighFlow Webshop 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan