Source
Mr. Grillmeister
TechFlex Sleeving + HeatShrink
Ik dacht, ik doe het anders
Kijken waar vraag naar is en misschien kan jij (Freddy) zo overwegen (op basis van Animo) of het haalbaar is om een spool te bestellen van 1000 Feet (300Meter).
Want hé, voor $0,10 per 30cm Sleeve (1/8") is het wel heel goedkoop (excl. transploft & restocking + winst voor HighFlow dan)
------
Post even welke maten je wilt hebben en welke types
TechFlex Flexo PET
TechFlex Clean Cut
TechFlex Nylon Monofilament
TechFlex Chrome XC
------
1/8" ø = 3.175 mm ø
1/4" ø = 6.35 mm ø
3/8" ø = 9.525 mm ø
1/2" ø = 12.7 mm ø
3/4" ø = 19.05 mm ø
1/1" ø = 25.4 mm ø
Heb een tabel gemaakt met kosten/Foot en kosten/Spool, bijgevoegd als .ZIP (= Excel Document).
Met prijzen, maten, links (klik product naam) en omrekeningen Inch/mm.
Zie hieronder de gewone Screenshot:
& Damn, dat duurde lang om te maken :033:
-----------------------------------------------------------------------------
Hier die van HeatShrinks:
2:1 HeatShrink
3:1 HeatShrink
Die dingen kosten ook geen hol meer op een spool, 15 meter voor $22,- á 1/8", je hebt iets van 1½ cm nodig per kabeleindje :O .. Dat is 1000 Kabeltjes XD
Ik raad ook aan om een Tie Wrap te gebruiken aan elk einde, deze strak aan te trekken en hierover de Heatshrink.
Hierdoor heb je minder (lees: geen) kans dat de Sleeve, ondanks de Heatshrink, los komt. (De betere voedingsmerken gebruiken doen dit ook bij hun gesleevede kabels)
Highflow heeft zwarte en doorzichtige Tie Wraps in de winkel, die al voor een kleine €0,50 per 10 gaan.
@Freddy, mocht het er van komen dat je Sleeves (in een spool?) gaat bestellen, is dit misschien ook een leuke toevoeging aan de shop:
Ik dacht, ik doe het anders
Kijken waar vraag naar is en misschien kan jij (Freddy) zo overwegen (op basis van Animo) of het haalbaar is om een spool te bestellen van 1000 Feet (300Meter).
Want hé, voor $0,10 per 30cm Sleeve (1/8") is het wel heel goedkoop (excl. transploft & restocking + winst voor HighFlow dan)
------
Post even welke maten je wilt hebben en welke types
TechFlex Flexo PET
TechFlex Clean Cut
TechFlex Nylon Monofilament
TechFlex Chrome XC
------
1/8" ø = 3.175 mm ø
1/4" ø = 6.35 mm ø
3/8" ø = 9.525 mm ø
1/2" ø = 12.7 mm ø
3/4" ø = 19.05 mm ø
1/1" ø = 25.4 mm ø
Heb een tabel gemaakt met kosten/Foot en kosten/Spool, bijgevoegd als .ZIP (= Excel Document).
Met prijzen, maten, links (klik product naam) en omrekeningen Inch/mm.
Zie hieronder de gewone Screenshot:
& Damn, dat duurde lang om te maken :033:
Prijzen zijn van CO.com en kunnen op elk moment gewijzigd worden, ze dienen hier als voorbeeld.
Hier die van HeatShrinks:
2:1 HeatShrink
3:1 HeatShrink
Die dingen kosten ook geen hol meer op een spool, 15 meter voor $22,- á 1/8", je hebt iets van 1½ cm nodig per kabeleindje :O .. Dat is 1000 Kabeltjes XD
Ik raad ook aan om een Tie Wrap te gebruiken aan elk einde, deze strak aan te trekken en hierover de Heatshrink.
Hierdoor heb je minder (lees: geen) kans dat de Sleeve, ondanks de Heatshrink, los komt. (De betere voedingsmerken gebruiken doen dit ook bij hun gesleevede kabels)
Highflow heeft zwarte en doorzichtige Tie Wraps in de winkel, die al voor een kleine €0,50 per 10 gaan.
@Freddy, mocht het er van komen dat je Sleeves (in een spool?) gaat bestellen, is dit misschien ook een leuke toevoeging aan de shop:
Bijlagen
Laatst bewerkt: