• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Te weinig vermogen?

MiQuel1990

New member
Ik heb een 2A adapter op 12V. Alleen gaat de CCFL niet branden en de fan draait vrij zacht. (140mm van AeroCool)

Deze heb ik er allebei op gesoldeerd aangezien ik een spuitcabine aan het bouwen ben voor mijn modelauto's. Meer Amps nodig? :eusa_eh:

Mocht dit genoeg zijn moet ik een andere fan en een spotje inbouwen... :S Enig idee wat dan een goede fan zou zijn met ziekelijke airflow? Geluidsproductie boeit niet.
 
Laatst bewerkt:
dat moet in princiepe genoeg stroom zijn....
maar ik heb ook slechte ervaringen met andere adapters gebruiken op pc spullen (ook cclf's en fans enz zelfs een fan gesloopt)
daarom gebruik ik eigenlijk tegenwordig alleen nog maar een oude pc voeding (gewoon altijd een paperclip voor het "jumpstarten" en aan/uit zetten met de voedingsschakelaar/stekker)

als je ziekende airflow wilt moet je lekker een scythe ultra kaze 3000rpm nemen (of anders een delta fan ofzo), die hebben namelijk ook goede druk, en ik neem aan dat jij het door een filterzuigt (om verf op te vangen)
 
ik heb gemerkt dat buis-badkamer ventilators op 230 volt het ook goed doen kwa
lucht flow
dat zijn die dingen die je in een afvoerkanaal drukt in t plafond vaak
en alleen de opbouw met een lampje zichtbaar is , mischien kan je daar aankomen dan heb je geen adapter meer nodig maar alleen een stopcontact
 
Gisteren pakketje van Freddy ontvangen. Enigste wat ik nu nog nodig heb is een afzuigslang.

Pics:
2060y7s.jpg

33maakh.jpg

2dvlpvs.jpg


Aardig goed gelukt al zeg ik het zelf. In de voorkant komt nog een plexiglazen raampje zodat je kan kijken of de verf al droog is. Maar dat komt nog wel is een keer als die af is...
 
met stukje rioolbuis 110 ofzo en dan van dat flexibele slang voor MV en afzuigkappen
kan je t dan monteren met slangeklem aan de kast
ik heb zoiets gedaan voor me airco gat in de deur gezaagd rioolbuis erin geschroefd
en kan nu met airco slang erzo indrukken
maar vraag me nog wel af of t goed zal blijven gaan als je afzuigt van de verfen
zal de fan niet op een gegeven moment dicht gaan zitten door de verfdeeltjes ?
denk dat je wel een filter moet gaan gebruiken
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bar Weinig Bar Weinig - Eelco - First Build. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
Rammstation Usb3 header te weinig Problemen & Oplossingen 1
M Weinig flow of lucht in systeem Waterkoeling 9
M Nieuwe build weinig tot geen water retour in res. Waterkoeling 30
G Weinig druk na CPU Waterkoeling 5
volcom cpu luchtkoeling weinig plaats Overige Koeling 5
E [REFUSED] leuke spullen voor weinig geld Verkocht 6
Johnny Boete 10000euro voor te weinig seks Algemene Discussies 28
Marcel2102 [IN-ACTIVE] Een compleet wc set voor weinig, socket 775 Gevonden 4
J [CANCELED] gezocht hdd's voor weinig geld en het liefs zo veel mogenlijk gb's Gevonden 19
ShockRaver [ADVIES nodig] Weinig FLOW! Advies loop nodig. teveel ristrictie?? Waterkoeling 13
F Te weinig koelvloeistof.... Waterkoeling 15
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
foxbuster Pomp niet 100% vermogen / maximaal in override Waterkoeling 3
john Vermogen PWM fan aansluiting op Mobo? Overige Koeling 3
P Welke waterpomp vermogen/snelheid? Waterkoeling 9
Gerarddo Stille voeding met zoveel mogelijk vermogen, welke? Hardware & Software 8
K Vermogen voeding berekenen Hardware & Software 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan