• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TATH Singularity Beast III Rebuild

Nog even wat prutsen.
Vandaag de tempsensor geplaatst voor de cpu loop. En gelijk even gekeken hoe we de verbinding gaan maken tussen de radiatoren. Nu ik aan de achterkant bezig ben zie ik dat het beter is om de verbinding tussen de bovenste 2 radiatoren iets aan te passen zodat mijn inlett meer naar de achterwand van de case komt te lopen. Ik zie dat mijn cnc machine ook weer aan de bak moet om een mountingplate te maken voor mijn 2 fillports. Hiervoor moet ik ook de Splitty9 iets verplaatsen. Ik post al niet veel maar dit is voorlopig een van de laatste updates tot eind sept. want ik ga bezig met het huis in de dordogne frankrijk. Maar ik kom daarna zeker weer op het net.

Gisteren ook de bestelling van HighFlow binnen gekregen : tubes van EKWB en Alphacool en de Eiszapfen 16mm connectoren.
Ik heb ook de EKWB compressie fittingen en deze even vergeleken met de Alphacool fittingen. Ik heb de Alphacool fittingen besteld omdat ze een trekkracht van 20 kg weerstaan. En verder het gemak waarmee je ze vastzet.

Afgezien van het feit van makkelijk montage en solide afdichting was ik wel verbaast over de kleine opening van de fitting wat mede de flowrate bepaald. De opening was meer dan 1 mm in diameter nauwer. Aangezien ik van mening ben dat je fittingen met de hand aan moet kunnen draaien ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het gat (inbus maat) ga uit vijlen en polijsten zodat de opening overeenkomt met de diameter van een bitspower fitting. Na een paar minuten was de eerste fitting klaar voor montage. Ik heb omdat de fitting van koper zijn nog even de binnenwand gepolijst voor een nog gladder oppervlak.

20200629_133947.jpg

Onder is de EKWB fitting en boven de Alphacool fitting.


20200629_134123.jpg

Het uiterlijk van de Eiszapfen connector past goed bij de bitspower black Sparkle fittingen.


received_694798751253278.jpg

Na wat vijl en polijstwerk is deze klaar om geplaatst te worden.


20200630_155815.jpg


Het buigen van de tubing is weer even wennen. Ik heb weer wat extra tubes nodig en wat meer Alphacool fittingen.
De gpu's heb ik zo maar even geplaats om te zien of er niets in de weg zit. De in en outlett van de gpu's komen niet zoals het lijkt op deze foto. Maar ik maak eerst de cpu loop af en ga daarom aan de slag aan de achterkant.

20200701_141812.jpg

Linksboven zitten de 2 ingangen voor de 880ml glazen reservoirs. Om het geheel af te maken moeten er ook nog 2 fillports komen bovenin de case. Ik gebruik hiervoor de 5 way bitspower verdeelblokken.
Omdat er ruimte gemaakt moet worden voor de fillports moet de Splitty9 even losgeschroefd worden. Zover ik het inschat kan deze tussen de radiatoren een nieuwe plek krijgen. Misschien moet ik een nieuwe extension power cable maken maar dat is niet zoveel werk.

20200701_141802.jpg

De 2 fillports moeten op de plek van de halve potlood cirkel komen. Hiervoor maak ik met de cnc freesmachine nog even een mooi plaatje.De extension cable van de Splitty is net 5 cm te kort dus daarvoor maken we straks een nieuwe. De tempsensor heeft ook een mooie plek gekregen .

20200701_141925.jpg

Dit is de laatste foto van vandaag. Om de loop meer tegen de achterwand te krijgen moet ik de linker fitting aan sluiten op de linker ingang zodat de afsluiter waarvan je een glimp ziet van een afsluiter uitkomt tegen de achterwand van mijn case. De 16mm tube moet dus vervangen worden door een iets langere.
 
In de vorige build had ik een met de hand gemaakte venster. Het paste en daar was alles mee gezegd.
Nu ik mijn eigen cnc freesmachine heb wil ik zelf wat onderdelen maken.
Ja het is een heel gedoe, meten en meten en nog eens meten en natuurlijk tekenen.
Draad tappen is leuk maar recht tappen is ook een kunstje op zich. Acryl vervormt snel. En ik ben er nog niet uit hoe ik draad kan tappen met mijnn cnc. Dit komt ook omdat ik Vectric Aspire gebruik als software en niet Fusion 360.
Maar ik geef niet op.

20200507_150128.jpg

Ik heb gelukkig nog een aantal 8 mm panelen staan dus kan ik nu een nieuwe window paneel frezen voor de voorkant.

20200507_184245.jpg

Na het opruimen van een berg freesafval is dit het resultaat.
20200507_190806.jpg

Even passen. Het past. Nu nog alles vastzetten.

20200511_163613.jpg

Aangezien ik nog niet machinaal mijn schroefdraad kan tappen moet alles nog met de hand. Een speciale taphouder van gietijzer vind ik op aliexpress maar deze kost 263 euro. Dat gaan we even niet doen. Ik denk dat ik een speciale tool zelf ga frezen "wanneer ik wat meer tijd heb".
20200511_181717.jpg
Even wat proefgaten tappen. Op zich niet slecht. Maar ik denk dat er niks boven machinaal gaat.

20200508_164952.jpg

Nog even een kant zwart spuiten.
Het is mijn laatste bus zwart . Met het thuisblijven zijn sommige dingen moeilijk of beperkt te krijgen.
De bestellingen van 5mm zwart acrylic worden i.v.m. Corrona gewoon niet geleverd.
I,p.v. de panelen heb ik nu 2 credit nota's "wat een gedoe".
Dus we lappen de bestaande panelen op.

20200519_122124.jpg

Zo het paneel is droog en kan gemonteerd worden. Helaas zijn niet alle gaten te gebruiken "ku.... piep" Dus gebruik ik de al eerder gemaakte schroefgaten in het paneel. Ik denk dat ik de schroeven nog zwart maak.
 
Zo vandaag de tube tussen de radiatoren maar even vervangen.
Verder de Alphacool Eiszapfen fittingen wat gepimpt zodat ik meer flow heb.
De diameter was 8mm en is nu 9,65mm in diameter.

Zo eerst even wat vijlen.

20200703_130920.jpg

Zo van 8mm naar 9,65mm. Nu nog even polijsten.

_20200703_113349.jpg

Dit is al een stuk beter.

20200703_120542.jpg


Nu nog even een nieuwe tube zagen en bewerken dan kan het geheel weer terug gemonteerd worden.
Ik gebruik voor het vastdraaien van de fittingen een klein strookje EPDM dat scheelt weer met mijn vingers.
Ik heb handschoenen maar bij het verhitten en buigen geven de handschoenen af op de tube en dat vind ik niks.
Ik kijk nog wel een keer voor zwarte piet handschoenen ?

Zo ik ben denk ik weer klaar voor vandaag.
Het wachten is op de nalevering van Highflow dan kunnen we weer verder.
Maar dat zal eind september zijn want tot die tijd zit ik in de dordogne frankrijk.
"nee de vrouw laat ik thuis / heb je alleen maar last van" Grapje

20200703_135049.jpg
 
5-10 "i am back" . Na 12 weken frankrijk kunnen we weer aan de slag met de rebuild.

Mijn plan was om per loop een D5 pomp te gebruiken. Bij de eerste testrun vond ik toch de kracht waarmee de vloeistof in de 880ml reservoir terug kwam niet echt super. Later op de avond even terugdenkend aan de eerste build waarbij ik gebruik maak van 2 pompen DC655 als ik het nog goed heb. Daar was de flow een stuk beter. Natuurlijk heb ik een aantal dingen gewijzigd. 16mm tubing i.p.v. 12mm en 4 x Alphacool XT45 480 i.p.v. 3 x XSPC 480. In ieder geval heb ik het besluit genomen om een reservoir te verwijderen en er een loop van te maken. Inmiddels heb ik alle verbindingen gemaakt en heb ik al een leaktest gedaan van een uur of 8. Geen bijzonderheden meer. Vandaag wat connectoren bij Fredie besteld voor wat extension kabels dan kan ik alle bekabeling aansluiten. En hopelijk draait alles zoals het hoort. Het wordt niet mijn game pc maar mijn workstation voor mijn tekenwerk.

Er komt weer een nieuwe deskbuild alleen niet van Aluminium.
Voor de deskbuild schaf ik nog een andere systeem aan.

20201002_160749.jpg

20201002_155914.jpg
 
Er moet nog best wat gebeuren voordat hij helemaal af is maar ik kan alvast het systeem opstarten om te kijken of alles het doet. Niks is echter nog gefinetuned. Ik heb de 8 en 4 pin aangesloten even zonder gesleefde extension. Na een foutmelding code 99 en alles even aandrukken (slots) start het systeem op. Hiervoor moest ik wel even de 4K scherm de Strafe keyboard en de Logitech G700 lenen. Het systeem start gelukkig op zonder problemen. De eerste paar updates gaan goed tot de laatste . Grrrrr. De toetsenbord en muis doen ook gelijk niks meer. In ieder geval heb ik de boel weer kunnen resetten naar fabrieks instellingen. De software voor sli , strafe en logitech komen automatisch ook weer. Zo te zien doet alles het en kunnen we langzaam weer verder de boel afbouwen.

Er moet nog wel wat software geinstalleerd worden voor mijn tekenwerk en voor de cnc machine. Gelukkig heb ik daarvoor nu een usb stick.

Ik durf het eigenlijk niet aan te kondigen maar er komt weer een deskbuild. Ik heb al wat tekeningen gemaakt en van de week haal ik alvast wat materiaal. (geen aluminium meer). Een bureau met glasplaat en daaronder een elektrisch op hoogte verstelbare bak. Je laat de bak zakken en rijd hem onder de desk uit. Zo genoeg gel...... foto.!

20201007_162855.jpg
 
Hallo vrienden,
Van de week begonnen met wat veranderingen. Een daarvan is het aanpassen van het formaat deurtje. Er moest een stukje vanaf en ik wilde de strippen rondom wat aanpassen. Iets hogere strippen zodat de Caselabs rand niet zichtbaar is.
Een geduldklus was het weer. Nu het deurtje op maat is en er 2 nieuwe strippen opzitten moet ik even wachten op nog een nieuwe strip voordat ik de strips kan gaan spuiten en afmonteren. Ik had er al eerder over dat ik de orginele backpanel even moest gaan pakken. Deze heb ik nu gevonden maar met het veranderen van de frontpanel dacht ik "maar ik maak toch custom front en back panel". Ja dat is ook zo dus morgen maar wat meer strippen halen voor het maken van een backpanel. Vandaag rustig aan beetje gamen en kijken hoe de temps zich verhouden. m.b.v. hardware monitor even gekeken hoe hoog de temperatuur omhoog gaat.
Dit zijn zo'n beetje de specs "ongetuned".
I7 5960X ingesteld op 4,4Ghz min temp 25 max 51
GPU 1 GTX1080TI 11gb FE 1873Mhz min temp 20 max 27
GPU 2 GTX1080Ti 11gb FE 1873Mhz min temp 23 max 31
Alphacool XT45 480 x 4
Noiseblocker PL-PS 120mm x 20 x
Dell 27" 2720Q resolutie 3840x2160 4K 60Hz

Ik vind het niet slecht gaan.
Maar goed dit zal wel mijn workstation blijven, voor de desk komt er nieuw spul.

Vandaag verder een heleboel software geïnstalleerd.
Een backup heb ik nog niet omdat ik buiten de 1TB Nvm er nog niks verder op aangesloten heb.
Ook de Asus Xonar STX zit er nog niet in.

Ik heb de doos van de Dell gebruikt als ondergrond voor het bewerken van het deurtje.
Een doek eronder en het krast niet.
Ik heb dus al 2 strips veranderd maar kom er nu nog een tekort om het af te maken.
Maar het loopt niet weg.

20201011_121201.jpg


Super blij dat Singularity Beast (III) leeft weer is. De eerste was geloof ik in 2013.
De Caselabs TH-10 is een super case. Nu het bedrijf op de fles is moet je diep in de buidel om er een te bemachtigen.
Strips spuit ik zwart zodra alles klaar is.

20201011_173944.jpg

Met behulp van een Youtube filmpje van Singularity Computers maak ik voor mezelf een handleiding voor het aansluiten van de Aquaro 6 XT en de instellingen.

Er zijn mensen die zeggen die er niet zo gek op zijn maar zelf denk ik dat als alles juist is ingevoerd en ingesteld je de Aquero 6 XT gaat waarderen.

Helaas moet je voor het gebruik van de nieuwste Aquasuite programma wel ieder jaar 9,90 aftikken. Maar dat vind ik geen probleem als het daarbij blijft.


20201011_173952.jpg
 
Vandaag de profielen van het deurtje gespoten. De verf droogt erg snel en met de heatgun hard het nog sneller.
Verder de geluidskaart Asus Xonar STX teruggeplaatst. Hij zit nu onderop maar moet eigenlijk tussen de 2 Gpu's komen. Later nog maar eens kijken of het me lukt zonder de Gpu's uit te hoeven bouwen. Of het verwijderen van de achterplaat (optie).

Wat de storage capaciteit betreft ben ik er eigenlijk nog niet uit. Iets wat me aanspreekt is de Corsair NX500 hiervan heb ik er in 2 andere cases al een ingebouwd. Het voordeel van dat model is dat als ik hem in de onderste pci lane kan plaatsen dat er een koele luchtstroom langs de koelribben gaat. Maar goed ik ben er nog niet uit.

Ik heb als proef de eerste curve controller ingesteld van voorste fans. En hiervoor is de Aquero 6 XT nu voor bedoeld. Alles tunen. De voorste fans lopen nu op 800 rpm. De rest moet ik nog instellen. Zo heb ik maar een loop en moet ik even kijken waarop ik de curve ga instellen.

Verder wil ik wel opmerken dat het aansluiten van de Aquabus kabels niet geheel vlekkeloos ging zoals ik verwacht had. Ik had wat custom kabels gemaakt richting een splitty9 (hub) . Deze werd echter niet herkent door de Aquabus high aansluiting. Pas nadat ik de kabels los op de 2 Aquabus aansluitingen van de real time connector van de Aquero aansloot werd alles zichtbaar. Wel blij nu maar wat een gepiel.

Ik heb een tijd geleden een afdekplaatje gefreest met mijn eigen logo voor mijn Aqualis pomptop. Gisteren ook maar even ingewassen met witte acryl verf.

Verder de rest van mijn software geïnstalleerd. Voordat ik veel verder ga wil ik eerst een goede backup hebben.

Inwassen met acryl verf en wachten tot het bijna droog is. Dan met wattenstaafje en warm water de randen van de tekst opzoeken.

20201013_141013.jpg

Ik ben tevreden.

20201013_151125.jpg

Zo de strips zijn weer droog genoeg om gemonteerd te worden.

20201014_132530.jpg

Voor het sluiten van het deurtje moet ik nog wat bedenken (magneet sluiting/ of een schroef).

20201014_132618.jpg

De eerste 4 fans van de voorkant van de case als testcase voor het instellen van een automatisch curve.
Hoe je dit moet doen staat in het filmpje die Singularity Computers heeft gepost op YouTube.

20201012_152047.jpg

De data die ik hiervoor gebruik heb is de temperatuur van de koelvloeistof van de bovenste radiator.
De fans schakelen automatisch mee indien nodig. Ze draaien nu op ongeveer tussen de 8 a 900 rpm.
De rest moet ik nog instellen.

20201012_152435.jpg
 
Vandaag weer even wat aan de build gedaan. Helaas lukt niet alles. Zo heb ik de achterkant van de case losgehaald om te kijken of ik de geluidskaart via de achterkant tussen de Gpu's geplaatst krijg. Helaas pindakaas. Als ik dit alsnog wil dan moet de heleboel afgetapt worden zodat ik iets meer ruimte heb om de geluidskaart ertussen te krijgen. De reden waarom ik de geluidskaart tussen de gpu's wil is dat ik in de onderste pci express slot een insteekkaart met 2 M2 ssd's wil plaatsen. En deze dan gekoeld worden door de fans eronder. De pci express kaart (zonder de 2 M2 ssd's komt vandaag binnen). Niet duur 14 euro. Maar goed het kan maar zo zijn dat ik gebruik ga maken van de U2 aansluiting van het moederbord.

Verder heb ik de onderste en bovenste rij fans ingesteld op de Aquero 6 XT. Ik heb hiervoor een instelling gemaakt m.b.v. een zogenoemde curve controller. Op basis van de CPU temp beginnen de fans te draaien. Na het maken van de instellingen werd het erg stil. Het enige wat ik nu hoor is de fan van de Lepa G1600 voeding en de waterval in mijn reservoir. Nog maar eens kijken of ik het geluid nog meer kan terugbrengen m.b.v. demping onder de Psu.

20201016_162224.jpg
 
We komen steeds een stap verder maar sommige dingen hebben gewoon tijd nodig omdat het ook om geld gaat.
Zo ben ik er nog niet uit wat ik ga gebruiken als storage plek. Een ssd aan te sluiten via de U2 poort op mijn moederbord waarbij de ssd aan de achterkant een plekje krijgt of op de insteekkaart pci-express M2 sloten 2 x . Het voordeel van een U2 disk aan de achterkant is het uiterlijk van het geheel. Een 2 TB schijf gaat iets van 400 euro kosten. Ha ha hetzelfde geld ook voor de M2 sticks. In ieder geval heb ik voldoende plek nodig om te werken en om een backup op te slaan. Gisteren geprobeerd om een backup te maken richting mijn NAS Synology DS918 maar toen hij bijna klaar was gaf het systeem aan dat het niet gelukt was. Misschien heeft het te maken met mijn beveiligingssoftware.

In ieder geval vandaag nog eens gekeken naar de documentatie van de splitty9 die ik wilde gebruiken als Aquabus hub. Dit lukte laatst niet. Nu weet ik ook waarom niet. Het pinnetje op de splitty moet even omgezet worden van fan naar Aquabus. Gewoon een kwestie van goed lezen.

Vandaag is de eerste dag dat ik de software Aquasuite X27 voor het eerst benut voor waarvoor het bedoeld is. Het regelen van de rpm van fans en pompen als ook het uitlezen van diverse waardes zoals temperatuur en flow.

Net ook alvast het scharnier gedeelte voor de deur achter klaar gemaakt. Het wordt net zoals aan de voorkant.

De overzichtspagina van Aquasuite X27.
Je kunt er dingen bijzetten en weghalen.
Zover ben ik echter nog niet gekomen.
Het zijn kleine stapjes wat voorruitgang betreft. Zo kom ik er ook achter dat ik wat extra kabels nodig heb voor mijn RGB controller richting de Aquero 6 XT en voor een paar extra RGB strips in de case .

20201017_145821.jpg

Ha ha de achterkant daar daar moet nog het een en ander aan gebeuren.
De Lepa G1600 PSU heeft genoeg power maar ik erger me aan het geluid van de fan. Misschien hoor ik hem niet als het deurtje achter klaar is.


20201017_145833.jpg

Zo even een hapje eten en even wachten op de postbode die mijn 6mm acrylic panel komt brengen.
 
Zo weer een dag of wat verder. De backpanel is op maat gemaakt. Wat rest is de lijsten schuren en spuiten.
Inmiddels ook een M2 bestel voor backup en opslag.
Het syteem loopt lekker (4500Mhz) en blijft lekker koel. De todo list is nu niet zo groot meer:
- temp kabels voor de pompen;
- aquabus kabel voor de fabwerk360 naar de Aquero 6XT;
- extension kabels maken voor de 8 en 4 pin (bovenin het moederbord).

Met de 2 GTX1080Ti Fe 11Gb is goed te gamen op de 27" 4K scherm.
Vandaag begonnen met het tekenen van de zijpoten voor mijn nieuwe desk.
Ik maak de ombouw van 18mm MDF dit gaat een stuk sneller dan de Al desk.
Specs van de inhoud komt nog ( zal denk ik de nieuwe AMD worden die straks uitkomt).

Zo nog even wat draad tappen.

20201020_105305.jpg

foto's maken is meestal ku......
In ieder geval kunnen we weer verder.
Ik zit nog te dubben of ik een raster patroon in het paneel frees.
Op dit moment zitten er 8 x 120mm fans inblaas in de achterkant.
2 zijn alleen als extra koeling voor het koelblok van de Aquero 6 XT in de behuizing.


20201020_122832.jpg

Super stabiel en een genot om naast te zitten.
Ik ga nog wel wat RGB strips plaatsen. Het wachten is nog op een paar kabels die ik al besteld heb.

20201021_162615.jpg

Ik heb er nog niet veel aan gedaan maar er moeten nog wat dingen zichtbaar worden.
Ik gebruik nu open hardware monitor maar misschien ga ik een Aida 64 gebruiken voor het importeren van verdere data.

De fans zijn ingesteld op de temperatuur van de koelvloeistof.
Nadat ik dit gedaan had ging de rpm terug naar bijna 300 "whaat". Zelf vond ik dit een beetje weinig. Ze lopen nu op 1000 a 1100 rpm.
Ik hoor het gezoem maar dit is niet storend.
Kwa koelvloeistof zit er ongeveer 2,3 liter in. De 82l/h is een goede doorstroming.

20201021_163046.jpg
 
De build was al lang klaar en heeft een aantal maanden goed gedraaid.
Kort na een aantal windows updates kreeg ik een foutmelding code 79.
Windows wilde een herstel programma draaien. Iedere keer begon het systeem ermee en iedere keer stopte de herstel programma weer.
Ik heb het systeem weer uit elkaar gehaald en op de testbank getest.
Het bordje is in orde maar de cpu kan ik niet meer verder overclocked krijgen dan 3,8 daarna krijg ik een bleu screen.
Ik heb nog een i7 5960x liggen maar ik besluit toch om het systeem wat te gaan veranderen.
Het stond niet in de planning maar het moet toch even.

Ik heb nog een Asus Rampage 6 Extreme liggen en een i9 - 10900X deze heb ik inmiddels getest dus we kunnen weer gaan bouwen.
Het wordt wel een andere build.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Tath. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Tath. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Tath. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Tath. Felicitaties 1
coolfris Gefeliciteerd Tath! Felicitaties 12
Tath TATH Deskbuild "Lost" Gallery & Build Logs 553
Tath TATH "Black Dragon" Gallery & Build Logs 263
Tath TATH \ Caselabs TH10 + ped. Hill 7.9 Gallery & Build Logs 647
Tath Even voorstellen TATH Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Slader cyclone bij singularity reservoir Waterkoeling 2
Slader Singularity Computers Multi-Node ARGB+Fan? Waterkoeling 3
Jason Singularity Computers Wraith 2.0 ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers PowerBoards HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Nieuw: Singularity Computers Protium 2.0! Reservoirs met D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Tath Singularity Beast IV Gallery & Build Logs 8
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
anub1s18 Singularity Computers Protium Reservoir Tube Replacement 100mm? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Bijna uitverkocht: Singularity Computers Protium - SALE% HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason SALE% - Singularity Computers Protium Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 Zwart & Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Resonance Single & Dual HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 Elite HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX – Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black & Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers - Arterial Dual 560mm Water-Box HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black/Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Protium 150 D5 – Reservoir Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 2.0 Case, 10% korting aanbieding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Singularity Computers Protium D5 Combo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy 25% korting op Singularity Computers, zolang de voorraad strekt! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy 20% korting t/m zondag 8 maart op Singularity Computers! HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Singularity Computers Wraith Mini-ITX Chassis / Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Singularity Computers Resonance, Reservoir Pump Combo / Distribution Plate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Singularity Computers Ethereal Single, Dual en Core 2.0 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Singularity Computers Spectrum RGB/UV Rigid 30cm LED Strip HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Singularity Computers Spectre 2.0 case / behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy Dit weekend 15% korting op Singularity Computers! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Singularity Computers Giveaway, Juli 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy Singularity Computers 20% kortingsactie dit weekend! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Singularity Computers Protium Reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Slader the beast Gallery & Build Logs 2
987Overlord Hulp bij laatste loodjes waterkoeling "the Beast" Advies Waterkoeling Setup 7
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan