• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TATH Deskbuild "Lost"

Zo "lunchtime" .

Maar eerst even een kleine update.

Even een paar radiatoren spoelen.

IMGP6867.jpg

What you see is what you get. Een handleiding een steeksleutel, zakjes met schroeven. Voor diegene die een hekel hebben aan lezen een plaatje. En een vetgedrukte papiertje met de nadruk op "toch maar even lezen".

IMGP6869.jpg

In tegenstelling tot mijn andere radiatoren zitten hier geen afbrokkel bare doppen op de ports.

IMGP6871.jpg

Even vullen.

IMGP6870.jpg

2 x vullen en testen.

IMGP6873.jpg

Mooie vlakke ports. Geen spuit of tap restanten. De o-ring op de connectoren sluiten hierdoor makkelijk af.

IMGP6875.jpg

Zo deze klus is klaar op naar de volgende.

IMGP6876.jpg
 
Hectische dagen.

Hallo vrienden,
Druk druk druk. De desk staat bij de coater en ik was er eigenlijk niet gerust op dat het goed zou komen.
Een probleem (tussen mijn oren) dat de desk waarschijnlijk gestraald moest worden en krom zou trekken zorgde er even voor dat ik het niet zag zitten. "misschien moest ik wel een nieuwe desk maken van mdf". De tekening had ik al gemaakt. Met in mijn achterhoofd dat ik 8 maanden bezig ben geweest voor de k. zijn k. maakte mij niet zo vrolijk. Maar opgeven is voor mij geen optie.

Net even gebeld hoe het er voor staat. De desk is voor een chromateer behandeling naar een ander bedrijf gestuurd. In de loop van de volgende week krijgen ze hem terug.

Zucht. Er is weer hoop.

Gisteren was het mijn trouwdag ( 27 jaar) en stond er eigenlijk alleen maar koffie drinken op het programma.
Maar ik wilde nog even mijn i7 3930K die ik had liggen uittesten op mij Asus iv black edition.
Helaas alweer een rood ledje. Ik denk toch dat deze het niet meer gaat doen. Jammer. Ondertussen een i7 - 4820 op de kop getikt voor mijn systeem beneden.

Afwachten maar weer.

Voor mijn desk moet ik nog even geduld hebben. Ondertussen maar wat voorbereidingswerk doen.

Word vervolgt.
 
Twijfels krijgt iedereen zo vaak.
Vaak is je eerste gedachte goed en daarna ga je twijfelen, wat vaak onterecht is.
Maar dat aardje zit nou eenmaal in het beestje van de mens.

Is nou de mobo stuk of the proc?
Heb het een beetje gemist.
 
Twijfels krijgt iedereen zo vaak.
Vaak is je eerste gedachte goed en daarna ga je twijfelen, wat vaak onterecht is.
Maar dat aardje zit nou eenmaal in het beestje van de mens.

Is nou de mobo stuk of the proc?
Heb het een beetje gemist.

cpu had de stille hoop dat de cpu uit mijn hill 7.9 build toch nog goed zou zijn maar helaas. Ik hoop de komende week de i7-4820K binnen te krijgen dan bouw ik mijn reserve game systeem om van Q9550 naar de i7 4820K . Nog wel even zoeken naar een leuk setje geheugen.
 
Alle zegen komt van boven zeggen ze.

Mijn nieuw verworven Rampage IV Black edition is oke. Getest met de ook net aangeschafte i7 4820K. Topie.

Vandaag maar een aan de slag met mijn oude Rampage IV Extreme. Alles opgebouwd op de testbank.
Vandaag een pakketje binnen gekregen met wat passende geheugen.
"32 GB Vengeance 1866" . Met een lolly "die lust je zeker niet Bjorn".

Foto's komen denk ik morgen want ik krijg een rood kruis bij het uploaden.


Ill be back.
 
Update:

Net gebeld naar de poedercoater hoe het er mee staat.
Ze hebben bericht van het galvanisch bedrijf dat het chromateerwerk klaar is.
Volgens de heren is de desk volgende week klaar.

Nog even geduld hebben dus.
 
Vijl vijl schuur schuur "lekker bezig".

Ha ha er schijnt geen eind aan te komen. Maar je bent van de straat.
Vandaag weer eens een mal gemaakt voor een frontcover voor :
- Aquero 5 pro;
- 4 poweradjusters.

Gisteren uitgedacht en vandaag maar eens kijken of het wat wordt.

Mal getekend a.d.h.v. de originele frontjes. Tekenen\ uitknippen en nameten. Even nog een wijziging aanbrengen en klaar is de mal.
Heb nog wat left overs liggen dus maar een wat proberen.

IMGP6939.jpg

Mal op de plaat geplakt en het frontje uitgezaagd. Ik heb een stukje mdf eronder gehouden tijdens het zagen dan springt mijn decoupeer niet zo.

IMGP6940.jpg

Tijd om wat gaten te boren.

IMGP6941.jpg

Zo even een rondje met de kolomboor en het middengedeelte is er ook uit . En kunnen we gaan vijlen.

IMGP6942.jpg

Ik had nog wat acryl plaatjes liggen dus heb ik een plaatje achter het frontje gemonteerd.
Ja dat moet blauw oplichten als alles gemonteerd is.

Nog even een schuin randje gevijld. Aangezien het al 10 uur is stop ik er mee en ga ik morgen verder.

IMGP6946.jpg


Aaa niet slecht die bodem !!
 
Zo vanavond weer doorgebracht met vijlen en slijpen.

Ha ha nee ik ben nog niet klaar. Het zijn de details die zoveel tijd kosten. Maar we gaan voorruit. Vanavond de acrylframe op maat gemaakt zodat de 4 pa2 Ultra's en de Aquero 5 op het paneel gemonteerd kunnen worden. Hoera het past met enig vijlwerk.

Morgen maar weer verder zwoegen.

Aangezien ik klokslag 10 uur stop heb ik geen fatsoenlijke foto kunnen maken. Maar dat komt nog wel als ik er leds achter ga plaatsen.

Met of zonder acrylplaat er achter.!! Wat is mooier. Ook zit ik er aan te denken om alle schroefgaten te verzinken.

20150923_214708.jpg
 
Eerst proberen maar MET plaat en kijken hoe het met leds eruit komt te zien.
Die schroefgaten verzinken :) zou ik zeggen...maar wie ben ik.


Als je om advies vraagt dan krijg je het ook. "Countersink it is". Dat betekent een paar uur werk omdat niet alle gaten exact hetzelfde zijn. Ze zijn namenlijk met het blote oog geboord. Als je bolkop schroeven gebruikt dan kun je nog wat schuiven. Aangezien het verzonken schroeven worden betekent het dat we wat moeten schipperen. Toch maar proberen. Na een paar uur meten, verzinken en schroeven zit alles pre gemonteerd. Ik ben tevreden tot zover.


IMGP6957.jpg
 
Ja Sander ik ben ook heel erg benieuwd.

Ik heb voordat ik hem heb weggebracht nog extra verstevigingen aangebracht.
Op dit moment ben ik in gedachten met 10 dingen te gelijk bezig. "niet echt een planning".
Maar ik neem mijn tijd "dan komt het wel goed".

Ja freddy countersink ziet er inderdaad beter uit. Nog wel even spuiten. Aangezien m'n werkbank op dit moment een grote berg is wordt het eerst weer opruimen en de primitieve spuitcabine weer opbouwen.

Ill be back
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan