Tath
Well-known member
Soms komt het er niet van om de buildlog te updaten.
Te druk met andere dingen.
Gelukkig heb ik nu wat meer zin en tijd om aan de desk te werken.
De updates zullen niet in de juiste volgorde staan omdat ik de grootte nog moet aanpassen.
In ieder geval schiet het nu op . De loop tussen de reservoirs zit erin. En ik ben nu bezig met het leidingwerk aan de achterkant.
Niet alle leidingen lopen recht dus we moeten ook wat buigen.
Gelukkig heb ik de Monsoon buigsets voor 12 en 16mm.
Dit scheelt weer.
Ik heb een mdf plaat op mijn cnc machine liggen als werkplatform.
De koffie is op dus we kunnen aan de gang.
De skills om in een keer de juiste lengte te buigen heb ik nog niet maar beter iets te lang dan tekort.
Ook te lang is geen probleem. Wel uitkijken dat er geen zaagsel van de vorige cut in de geleider achter blijft.
Anders heb je krassen op je tube.
Fittingen van EK-EKWB HDC 16mm. Eigenlijk wilde ik de Bitspower fittingen gebruiken maar in de test waarbij deze gebruikte samen met de Mayhem borosillicate Glass Tubing kwam deze er iets minder uit. Ku..... piep "heb ik weer".
De bitspower fittingen ga ik wel gebruiken maar niet in deze build. Tenminste de fittingen voor de buis bedoel ik daarmee. De rest gebruik ik wel "in veelvoud".
2 x o-ringen zorgen ervoor dat de boel goed afgedicht zit.
Om de leidingen beter op elkaar aan te laten sluiten maak ik gebruik van vele soorten bitspower fittingen.
Gelukkig heb ik er nog een paar. LOL
Nog een tube te maken en dan is het achtergedeelte van de game kant klaar.
Zo terug naar boven voor nog wat meer werk.
Te druk met andere dingen.
Gelukkig heb ik nu wat meer zin en tijd om aan de desk te werken.
De updates zullen niet in de juiste volgorde staan omdat ik de grootte nog moet aanpassen.
In ieder geval schiet het nu op . De loop tussen de reservoirs zit erin. En ik ben nu bezig met het leidingwerk aan de achterkant.
Niet alle leidingen lopen recht dus we moeten ook wat buigen.
Gelukkig heb ik de Monsoon buigsets voor 12 en 16mm.
Dit scheelt weer.
Ik heb een mdf plaat op mijn cnc machine liggen als werkplatform.
De koffie is op dus we kunnen aan de gang.
De skills om in een keer de juiste lengte te buigen heb ik nog niet maar beter iets te lang dan tekort.
Ook te lang is geen probleem. Wel uitkijken dat er geen zaagsel van de vorige cut in de geleider achter blijft.
Anders heb je krassen op je tube.
Fittingen van EK-EKWB HDC 16mm. Eigenlijk wilde ik de Bitspower fittingen gebruiken maar in de test waarbij deze gebruikte samen met de Mayhem borosillicate Glass Tubing kwam deze er iets minder uit. Ku..... piep "heb ik weer".
De bitspower fittingen ga ik wel gebruiken maar niet in deze build. Tenminste de fittingen voor de buis bedoel ik daarmee. De rest gebruik ik wel "in veelvoud".
2 x o-ringen zorgen ervoor dat de boel goed afgedicht zit.
Om de leidingen beter op elkaar aan te laten sluiten maak ik gebruik van vele soorten bitspower fittingen.
Gelukkig heb ik er nog een paar. LOL
Nog een tube te maken en dan is het achtergedeelte van de game kant klaar.
Zo terug naar boven voor nog wat meer werk.