Tath
Well-known member
Update 58 "opaal acryl"
Zoals beloofd een paar foto's met de opaal kleurige acryl.
Wat ik er van moet vinden weet ik nog niet.
Nu is dit natuurlijk niet de complete led strip en zit het moederbord en de rest van de deuren er nog niet in.
Misschien later als alle leds er in zitten nog maar een paar foto's maken.
Persoonlijk vindt ik op dit moment het blanke acryl met het raster er het beste uitspringen.
Ik moet zeggen de panelen zitten er lekker strak in.
Het is de bedoeling dat van onder af de boel wat extra oplicht zonder dat het een grote lichtbak wordt.
Eigenlijk was ik niet van plan om deze foto's te laten zien omdat de kleuren mij niet bevallen. maar ja het gaat om
het opaal kleurige paneel dus het kan nog alle kanten op "afwachten maar tot alles er in zit. Ik denk wel dat er
flink gedimt gaat worden.
Afwachten maar.
Zoals beloofd een paar foto's met de opaal kleurige acryl.
Wat ik er van moet vinden weet ik nog niet.
Nu is dit natuurlijk niet de complete led strip en zit het moederbord en de rest van de deuren er nog niet in.
Misschien later als alle leds er in zitten nog maar een paar foto's maken.
Persoonlijk vindt ik op dit moment het blanke acryl met het raster er het beste uitspringen.
Ik moet zeggen de panelen zitten er lekker strak in.
Het is de bedoeling dat van onder af de boel wat extra oplicht zonder dat het een grote lichtbak wordt.
Eigenlijk was ik niet van plan om deze foto's te laten zien omdat de kleuren mij niet bevallen. maar ja het gaat om
het opaal kleurige paneel dus het kan nog alle kanten op "afwachten maar tot alles er in zit. Ik denk wel dat er
flink gedimt gaat worden.
Afwachten maar.