• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TATH "Black Dragon"

Zo alweer een week van weinig doen.
Zo voelt het tenminste.

Eerste opzet is het maken van twee power cables naast elkaar tot het einde van de radiator en vanaf daar een splitter naar de Aquero.

IMGP5333.jpg

Even uit proberen. "maar wat gaan doen aan al die kleuren fan draden".

IMGP5334.jpg

Aquero en de Icy Dock kunnen er ook in nu de beugels klaar zijn. NIEEEEEET SLECHT.

IMGP5339.jpg

Niet eerder over na gedacht dus uiteindelijk moeten alle fans er weer afgeschroeft worden om aan de fans te kunnen werken.
Ja lekker makkelijk zo'n planning.

IMGP5350.jpg

Ik maak gebruik van de extra sets kabels die ik mee geleverd kreeg met de Noiseblocker fans. Zonde om niet te gebruiken en het scheelt me wel weer met krimpen.

IMGP5351.jpg

Ik moest even wachten op mijn nieuwe soldeer station. Eens kijken of het wat is. 29 euro ahum ja dat weten we ook weer.
Blijft niet op temperatuur. Misschien een verkeerde investering gedaan.

IMGP5353.jpg

Ja eindelijk de eerste is klaar. Aangezien dit de eerste is duurd het altijd iets langer omdat je het een en ander uit moet vogelen.
Niet slecht. Ook maar wat gaan doen aan die sticker. Ik heb hiervoor een pons apparaat gekocht voor 18 euro.

IMGP5355.jpg

Met de iets langere kabel valt de 4 pin in de uitsparing van de volgende fan en kan ik de power cable platter leggen.

IMGP5358.jpg

Ondertussen weer eens een extra dienst gedraaid voor de build. Vrijdag 08:00 tot za 08:00,
Zaterdag niets kunnen doen omdat ik een reunie had met mijn oude dienstmaten.
"Hu wat ja het was gezellig" .

Zondag de power cables gemaakt maar achteraf vind ik ze toch te kort.

Inmiddels alle voorbereidingen getroffen voor het maken van nieuwe.
Draden zijn op maat.

Morgen maar weer verder. Ik ben morgen vrij i.p.v. vrijdag dus morgen is mod day.

Ik hoop dat ik de voedingskabels morgen klaar heb en wat kan teste met de nieuwe Aquero.


IMGP5403.jpg
 
haha :D dan wordt het wel tijd om iets te doen he.
Maar de kabels zijn zo wel veel mooier! :)

Ja klopt. Ben net even beneden voor een bakje. En even de vragen beantwoorden op OCN.
Vergeten een URL te vermelden. Zo ook weer klaar.

Net de kabels gesleeved met 4 mm sleeving "gaar net en is een stuk mooier dan de 6 mm".
Ik had een bosje gekregen van Nate van E22 "als pleister op de wond omdat ik zomer 2013" zo lang heb moeten wachten op mijn tubing. Was de sleeving helemaal uit het oog verloren.
Evem kijken of we er wat moois van kunnen maken. :D
 
Alweer een avond bezig met de fan power kabels.

Hoewel ik 0,25mm draad gerbuik word de kabel na het bundelen er niet mooier op. eigenlijk ben ik een keer NIET tevreden.
Wat de doorslag gaf was de test met de nieuwe Aquero. Rpm signalen komen niet goed over.
Nee vloeken helpt hier niet bij. Alle fans die ik gemodificeerd heb even met een orginele splitter gestest. Het resultaat dat een fan opnieuw gesoldeerd moet worden.

Verder denk ik er hard over na om een aantal 8 poorts fan hubs te kopen bij Freddy en met losse kabel richting de achterkant te plaatsen.
Voorlopig weer veel tijd verloren met het prutswerk.


Ha ha niet alle tijd is zinloos verloren gegaan. Ik zag volgens mij "pin me er niet op vast ik word ook een dagje ouder" bij Sander staan dat de Action goede spuitbussenverf heeft. Dus van de week maar 5 bussen gehaald. Waarom !!! Ik bouw toch alles dicht.

Het modders bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik ga toch wat wijzigingen aanbrengen aan de build. Zo wil ik in de zijkanten windows maken waardoor je naar binnen kunt kijken. Verder gaat het midden gedeelte er tussen uit en bouw ik de 2 pedestels op elkaar met tussen de pedestels een clear acryl plaat. Waar komt dan het moederbord zul je je afvragen. Boven op de bovenste Pedestel schuin op een zwarte acryl plaat. Alle leidingen lopen voor een groot gedeelte bovenlangs.

Verder wil ik een kap maken van clear acryl die open gestuurd wordt met twee elektrische actuators. Ja pin me er niet op vast of ik de juiste naam gebruik.

Voorlopig nog zat te doen. Als de twee pedestels klaar zijn dan praten we wel verder.

Zo hoogste tijd om naar bed te gaan. Morgen maar weer verder prutsen.



IMGP5409.jpg
 
Update:

Off Topic: Heb de griep al een paar dagen en ook gelijk de jicht in m'n enkel waardoor ik niet kan lopen.
Grrrrr. m'n hele planning in de war.
Maar na regen komt zonneschijn toch.

Gisteravond even beneden om wat te drinken. Wordt er aan gebeld. Aangezien ik niet zo vlug ben op dit moment doet mijn vrouw Nicole de deur open. Het duurt even voordat ze weer in de huiskamer is.

Aangezien mijn gezicht niet op lach modus staat. Vetrekt mijn gezicht automatisch bij het zien van de logo op de doos die ze naar binnensleept.

IMGP5413.jpg

Nieuwe fan Hub. "Even uitproberen maar"

IMGP5419-2.jpg

Uitschuifbaar "komt goed uit dan kan ik er verzoneken schroeven in zetten"
IMGP5421-2.jpg

Nieuwe Bitspower familie
IMGP5423.jpg

Nieuwe blokken voor de gtx 690's

IMGP5424.jpg

Nieuwe Bitspower Full Cover block voor de Rampage 5 Extreme moederbord.

IMGP5429.jpg

Nieuwe Bitspower Duall pomptop X2

IMGP5430.jpg

Even kijken of de maten overeenkomen met de bodemplaat die ik er alvast voor gemaakt heb.
Ik moet alleen nog een plaatje onder verwijderen de rest past perfect.

IMGP5431.jpg
 
Laatst bewerkt:
Steunplaat voor de radiator frame gespoten met de verf die ik bij de action gehaald heb.

Valt niks tegen "voor de prijs hoef je het niet te laten 2,19 per bus".
Met een fijne korrel schuur papier alles geschuurd en ontvet.

Eerst 2 lagen primer "geforceerd gedroogd met de verfstripper" na 10 minuten een eerste laag zwart erover en opnieuw geforceerd gedroogd. na weer 10 minuten de laatste laag erop.

Aangezien ik niet kon lopen hebben ze een paar dagen roerloos in de schuur gehangen.

Ziet er goed uit dus ik denk dat ik nog wel wat te schuren en te spuiten heb.

Maar eerst nog wat steunen aanbrengen in de pedestel voor de Aqua filter unit.



IMGP5416-2.jpg
 
ziet er allemaal toppie uit, en ook wel geinig om te horen dat action verf toch eigenlijk wel goed ze werk doet, ik heb een keer witte verf genomen van de action maar dat kon je zo eraf krabben mischien dat het aan het voorbewerken :p
griep heerst op het moment merk ik ook wel, was van de week zelf een beetje snotterig maar na 2 dagen gelukkig weer weg dus dat is mooi.
beterschap en pak je rust effe en dan komt het wel goed.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Tath. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Tath. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Tath. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Tath. Felicitaties 1
Tath TATH Singularity Beast III Rebuild Gallery & Build Logs 35
coolfris Gefeliciteerd Tath! Felicitaties 12
Tath TATH Deskbuild "Lost" Gallery & Build Logs 553
Tath TATH \ Caselabs TH10 + ped. Hill 7.9 Gallery & Build Logs 647
Tath Even voorstellen TATH Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Black Friday deal 2022, start vandaag! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason RESTOCK! Black Ice radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Cape Cora HF 642 Konvekt - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Watercool MO-RA3 External Radiators - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Arctic BioniX P120 A-RGB PWM fan - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Noiseblocker NB-eLoop X B12-PS ARGB - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3090 D-RGB - Silver and Black Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader noiseblocker NB-ELOOP X B12-PS ARGB BLACK EDITION - 120MM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 3.0 - Black & Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
ShockRaver [Te Koop] BarrowCH Boxfish series Acrylic Square Digital RGB Tank Reservoir 150mm - Black Verkocht 1
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB The Special Edition - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason DarkSide 5v 3-pin D-RGB 2-Way or 3-way splitter cables - Jet Black Sleeved HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
biopunk Koolance Swiveling Elbow G1/4 Black fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan